مدیر عامل سابق پرسپولیس :در مورد سرخابی ها نباید از چاله به چاه بیفتیم

طاهری مدیر عامل سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد خصوصی سازی این باشگاه نکاتی را یادآور شد.

علی اکبر طاهری مدیر عامل سابق تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: شرایط را در این دو باشگاه به قدری سخت کرده اند، که تنها راه برون رفت از این شرایط را چیزی به عنوان خصوصی سازی مطرح میکنند و خیلی مراقب باشیم که از چاله به چاه نیفتیم و چیزی که به ذهنم می آید این است که ابتدا تا انتهای خصوصی سازی را تقویم کنند و اعلام کنند.

آیا بستر لازم برای خصوصی ساز فراهم است؟

او ادامه داد :این قانون مصوب است که شرکت های تجاری که قرار است واگذار شوند نباید دارای زیان انباشته باشند و حالا با توجه به اینکه دارای زیان انباشته می باشند یک سری دارایی ها به این دو باشگاه داده شد که زیان انباشته آنها مثبت شود تا بتوانند وارد بورس شوند.

مدیرعامل سابق پرسپولیس تاکید کرد: اول اینکه فرایند خصوصی سازی مشخص باشد، دوم اینکه این بستر لازم برای واگذاری فراهم است؟ آیا با واگذاری این دو باشگاه رها نمیشوند؟ و اگر در مجلس از افراد با تجربه استفاده کنید این کار به سر منزل مقصود میرسد وگرنه یک بار به بارهای دیگر افزوده میشود.

او گفت:گفت: پیچیدگی مسائل روز باعث شده است که به مسیری پای بگذاریم که خیلی مشخص نیست و کسانی که در امر خصوصی سازی تلاش میکنند به صورت شفاف مشخص کنند و اگر ببینند این کار مشکل ساز است ، مشکلی را بر مشکلات قدیم اضافه نکنند ضمن اینکه این کار باید برنامه داشته باشد و درامدزایی پایداری را مشخص کند با رعایت شفافیت که رکن مهم خصوصی سازی این دو باشگاه است.

بیشتر بخوانید:
طاهری: با رسانه‌ای شدن اختلاف گل‌محمدی و رسول‌پناه، اقتدار پرسپولیس زیر سوال رفت
بیژن طاهری: کفه ترازو به نفع استقلال در دربی سنگین‌تر است
بیژن طاهری :رشید مظاهری سرآمد همه خریدهای امسال استقلال است
انتهای پیام/