سید صالحی: دیاباته به استقلال جان داد/ بازیکنان استقلال مشکل دفاع فردی دارند

آمدن دیاباته تاثیر زیادی روی عملکرد استقلال داشت و به نوعی می توان گفت به این تیم جان داد. با حضور او مثلث تهاجمی استقلال شکل گرفت و ارسلان و قایدی هم بهتر از قبل کار کردند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سید صالحی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تعویض های فکری باعث شد بار فنی استقلال پایین بیاید. روی گلی هم که استقلال خورد سیاوش یزدانی جا ماند و پاس تکضرب شجاعی به گل تبدیل شد. بعد از آن هم با آمدن حاج صفی، خانزاده و دژاگه، تراکتور به استقلال مسلط شد و فرصت هایی برای گلزنی به دست آورد که در برخی از آنها رشید خوب کار کرد و برخی را هم مدافعان استقلال اجازه ندادند خطرناک شود. در هر صورت استقلال بازی حساس و مهمی را برد اما هنوز ضعف در عمق خط دفاعی دارد که باید برطرف شود.

وی افزود: آمدن دیاباته تاثیر زیادی روی عملکرد استقلال داشت و به نوعی می توان گفت به این تیم جان داد. با حضور او مثلث تهاجمی استقلال شکل گرفت و ارسلان و قایدی هم بهتر از قبل کار کردند. در حال حاضر خط تهاجمی استقلال شکل خوبی پیدا کرده خصوصا با حضور شجاعیان که سبک فوتبالش گونه ای است که اگر آماده باشد موقعیت گل های زیادی برای مهاجمان می سازد.

سیدصالحی گفت: قبلا کارشناسان می گفتند دفاع تیمی استقلال مشکل دارد اما واقعا مشکل استقلال دفاع تیمی نیست بلکه دفاع فردی مشکل دارد و کار دست تیم می دهد. دفاع فردی باید سختگیری کند و از بازی خارج نشود اما وقتی مدافع استقلال به یک بازیکن می خورد سریع فنا می شود و این فنا شدن به ضرر تیم است.

بیشتر بخوانید:
پرسپولیس همچنان در رتبه ۱۲۲ دنیا /سقوط استقلال در آسیا و جهان
مظاهری: الان از شرایطم در استقلال فوق العاده راضی هستم

انتهای پیام/