علی دایی: نشستن بین مردم را به حضور در کنار احمدی‌نژاد ترجیح دادم!

علی دایی مصاحبه جالبی را با هفته نامه کیکر انجام داده که متاسفانه برخی رسانه ها با ترجمه های اشتباه بعضا آنطور که باید صحبت های دایی را منتقل نکردند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مجله کیکر با علی دایی به عنوان اولین فوتبالیست ایرانی شاغل در بوندسلیگا مصاحبه مفصلی انجام داده و در ان از شرایط تیم ملی ایران، روزهای دایی در ایام کرونایی، چالش با محمود احمدی نژاد در هواپیما و تصادف مرگبار او در سال 96 سوال کرده است. در این بین اما برخی رسانه ها با ترجمه اشتباه صحبت های علی دایی، مصاحبه را طور دیگر به مخاطب رسادند که در اینجام سعی می کنیم بخش های مهم صحبت دایی را به درستی منتقل کنیم:

خبرنگار از علی دایی سوال کرده که رفاقت قدیمی با فرهاد مشیری داری و آیا حضور شما در باشگاه اورتون صحت دارد؟ و اینکه تحت چه عنوانی به این باشگاه می روید؟ علی دایی پاسخ داده:« اگر بشود در ایام کرونایی بار دیگر به انگلیس سفر کرد می خواهیم در مورد شرایط کار در اورتون باهم صحبت کنیم.» دایی در ادامه گفت:« قبل از همه چیز در سطح بین المللی و ملی بازی کردم و در تمامی سطح ها مربیگری کردم و در تیم ملی نیز سرمربی بودم. همچنین همه من را می شناسند که با یک اشتیاق زیاد تشنه یادگیری بیشتر هستم و طبعا حضور در باشگاه اورتون برای من یک شانس و چالش بزرگ خواهد بود.»

دایی اما در بخش جذاب مصاحبه خود اشاره جالبی به حضور در کنار احمدی نژاد در هواپیما داشته است:« دوست داشتم کنار کسانی بنشینم که همیشه من را حمایت کردند بخاطر همین ترجیح دادم به جای حضور در کنار احمدی نژاد به میان مردم در بخش اکونومی هواپیما بروم و اینکه من انسان آزادی هستم و عاشق مردمی هستم که من را به دنیا معرفی کردند».

بیشتر بخوانید:
علی دایی به اصفهان نرفت / تیم ملی ، پرسپولیس یا یک تیم تهرانی گزینه‎‌های شهریار

انتهای پیام/