تناقضی به اسم رفتار هواداری؛ محمود فکری صدرنشین اما نیمکت استقلال لرزان است!

استقلال تهران با پیروزی پرگل و حساس در تبریز مقابل تراکتور توانست بار دیگر به صدر جدول برگردد و حالا به تنهایی رتبه نخست لیگ را در اختیار دارد؛ بالاتر از نفت آبادان.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، استقلال روز گذشته توانست در دیداری برتر با حساب سه بر یک از سد تراکتور عبور کند و بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر در فصل بیستم بازگردد اما نکته مهم باز شدن پای شیخ دیاباته به گلزنی بود که این بار هم از تبریز این کار را شروع کرده است. حالا فکری خیالش راحت است که در کنار مهدی قایدی کلزن، شیخ هم آماده است تا بار دیگر به جدول گلزنان برگردد. شیخ در این مسابقه دوبار گلزنی کرد تا حالا با روحیه مناسب به دیدارهای بعدی تیمش نگاه کند.

نکته نگران کننده اما واکنش هواداران استقلال است که باوجود صدرنشینی تیمشان با محمود فکری بعد از هر مسابقه علیه او در فضای مجازی مطالبی را منتشر می کنند تا فکری مجبور باشد بعد از پیروزی هم از حمایت نشدن اطرافیان گله کند. استقلال که چند فصلی است رنگ صدر جدول را ندیده، این بار که با فکری به صدر جدول رسیده بجای حمایت همه جانبه از محمود فکری و بازیکنان، باز هم سوژه های عجیبی علیه کادر فنی درست می کنند.

هرچند این نقد به کادر فنی استقلال وارد است که زیبا و تماشاگرپسند بازی نمی کند اما در پایان فصل هیچ کس نمی پرسد که این تیم آیا زیبا بازی کرد و قهرمان شد! حال باید دید آیا محمود فکری در ادامه و شاید با قهرمان کردن استقلال در نیم فصل می تواند حمایت هواداران را به خود جلب کند یا خیر؟ در صورتی که فکری بتواند استقلال را تا پیش از پایان سال در رتبه نخست نگه دارد به این معنی است که چهار دیدار باقی مانده را نیز با حداکثر امتیاز به پایان رسانده که یکی از این مسابقات تقابل حساس با سپاهان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:
تناقضی به اسم رفتار هواداری؛ محمود فکری صدرنشین اما نیمکت استقلال لرزان است!

انتهای پیام/