شاهکار مدیریت؛ یحیی گل محمدی و افشین پیروانی در دیدار بعدی پرسپولیس به میدان می‌روند!

شب گذشته پرسپولیس موفق شد در دیداری حساس و البته جنجالی از سد فولاد خوزستان با حساب دو بر یک عبور کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، آخرین برد پرسپولیس در لیگ برتر برمیگردد به پیروزی سه بر صفر سرخپوشان مقابل شهرخودرو در ورزشگاه آزادی! از آن تاریخ به بعد پرسپولیس در تاریخ 29 آذرماه در دوحه به مصاف اولسان رفت و در فینال آسیا به این تیم باخت و بعد 4 مسابقه پیاپی را در لیگ برتر با مساوی به پایان رساند. در واقع آخرین برد سرخ ها بیش از 50 روز پیش محقق شود. این برد ارزشمند در حالی بدست آمد که یک بار دیگر سومدیریت باشگاه پرسپولیس نمایان شد. جایی که سیدجلال حسینی و حسین کنعانی زادگان با مصدومیت از زمین مسابقه خارج شدند.

شجاع خلیل زاده که به شکل باورنکردنی از پرسپولیس جدا شد خواستار این بود که قرارداد دو سال باقیمانده خودش را افزایش دهد که طبعا هیچ مدیری زیر بار چنین درخواستی نمی رود اما مدیر باشگاه می توانست بعد از جدایی علی علیپور و مهدی ترابی که خیلی قبل از شجاع خلیل زاده رخ داده بود دو بازیکن باکیفیت بخرد و یا حداقل اجازه جدا شدن ترابی را ندهد اگر طلب مالی این بازیکن را به موقع پرداخت کرده بود چنین اتفاقی رخ نمی داد.

حالا یحیی گل محمدی که در نشست خبری به شوخی گفته بود:« در بازی بعدی باید من و افشین پیروانی به عنوان دو مدافع وسط وارد زمین شویم» طنز تلخی است که از زبان سرمربی سرخ ها مطرح شده اما حقیقت این است که مدیریت باشگاه در امر جذب بازیکن آنقدر ضعیف عمل کرد که حالا یحیی گل محمدی نمی داند با غیبت سیدجلال حسینی و حسین کنعانی زادگان برای تقابل بعدی باید چه بازیکنانی را به میدان بفرستد. شاید آرمان رمضانی که در خط حمله ضعیف ظاهر شد بتواند برای یک نیمه این وظیفه را عملی کند هرچند ریسک بسیار بزرگی خواهد بود.

البته سرلک هافبک دفاعی پرسپولیس نیز می تواند یک خط به عقب برگردد تا در کنار احسان حسینی قلب خط دفاعی تیمشان را تقویت کنند تا سیدجلال و کنعانی برگردند.

بیشتر بخوانید:
رد دلیل رادوشویچ از سوی باشگاه پرسپولیس و ادامه ابهامات؛ فرصت ۱۵ روزه رو به اتمام
زاهدی‌فر : از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم/ خطای دید داشتم
پرسپولیس همچنان در رتبه ۱۲۲ دنیا /سقوط استقلال در آسیا و جهان

انتهای پیام/