پیشکسوتان ذوب آهن، این باشگاه را به دسته پایین‌تر می‌فرستند؟

شاید از همان ابتدا مشخص بود که رحمان رضایی در اولین تجربه مربیگری خود در لیگ برتر ایران مشکلات فراوانی خواهد داشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم فوتبال ذوب آهن در دو فصل اخیر بیش از چهار سرمربی به تیم خود دیده و عمر حضور انها در این تیم به بیش از 10 مسابقه نرسیده است؛ تیمی که تا همین سه سال پیش امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی را به تناوب روی نیمکت خود داشت و با حضور سعید آذری اتفاقا نیمکت با ثباتی را در لیگ طی سالیان اخیر تجربه کرده بود اما بعد از رفتن سعید آذری ظاهرا ثبات نیز از این باشگاه رفته است و محل برو بیا مربیان شده است که البته مدیران اجازه نمی دهند آنها تفکرات خود را پیاده کنند. از امید نمازی تا رحمان رضایی.

شرایط ذوب‌آهن مدت‌ها است خوب نیست. این تیم در یکی دو فصل اخیر با تغییراتی که در کادر فنی به وجود آورد، سعی داشت به روزهای خوب برگردد اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه شرایطش سخت‌تر از قبل هم شد. ذوب‌آهن البته با یکسری بدشانسی هم مواجه شد. مثلاً در میانه‌های فصل گذشته، ذوبی‌ها میودراگ رادولوویچ را به خدمت گرفتند و روزهای خوبی را تجربه می‌کردند اما شیوع ویروس کرونا باعث شد این سرمربی کروات نتواند از کشورش برگردد و خیلی زود خداحافظی کرد. به این ترتیب کار به لوکا بوناچیچ سپرده شد تا تیم را در لیگ برتر نگه دارد که در این راه موفق بود. با این اتفاق به نظر می‌رسید ذوب‌آهن، بوناچیچ را حفظ کند اما این اتفاق نیفتاد و دستیار او یعنی رحمان رضایی به عنوان سرمربی جدید سبزپوشان اصفهانی معرفی شد. از همان ابتدا اعتراض‌هایی نسبت به این مسأله وجود داشت اما باشگاه سعی کرد به آنها توجه نکند و با اعتماد به رضایی، کار را دنبال کند.

تیم رحمان رضایی بازی‌های خوبی انجام می‌دهد اما بدشانسی و شاید استرس بیش از حد باعث شد تا الان نتواند هیچ بردی به دست بیاورد. این مسأله باعث شد باشگاه ذوب‌آهن بالاخره به رضایی اولتیماتوم بدهد و از او بخواهد از 15 امتیاز باقی‌مانده تا پایان نیم فصل اول، حداقل 11 امتیاز کسب کند اما سبزپوشان در اولین گام مقابل سایپا شکست خوردند و 3 امتیاز مهم بازی را از دست دادند. در این میان، برخی مسئولان باشگاه ذوب‌آهن از جمله رسول کربکندی و پیشکسوتان این باشگاه انتقاداتی به رحمان رضایی داشتند.

با این حال رحمان رضایی که در نوک پیکان انتقادات قرار دارد هنوز واکنشی به این اظهارنظرها نداشته و فعلاً هم قصد ندارد به آنها پاسخ دهد. رضایی در مواجهه با این پرسش که نظرتان در مورد حاشیه‌هایی که برای ذوب‌آهن به وجود آمده، چیست؟ تنها چند جمله بیان می‌کند: «فعلاً بنا به دلایلی قصد صحبت ندارم. فعلاً سکوت می‌کنم تا با این سکوت برای هواداران ذوب‌آهن ماهیت افراد مغرض مشخص شود. به هر کسی لازم نیست پاسخ داد و اتفاقاً باید پاسخ برخی‌ها را اصلاً نداد.»

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی سایپا 2 – 1 ذوب آهن + فیلم

انتهای پیام/