بعد از بازی کردن مسعود شجاعی، حالا نوبت رحمتی است!

بعد از آن که مسعود شجاعی تصمیم گرفت همزمان با سرمربیگری برای تراکتور بازی کند و الان چند هفته ای است خلاف روزهای اولی که جانشین منصوریان شده بود، خودش را هم در ترکیب تیم قرار می دهد، سیدمهدی رحمتی هم به سرش زده همزمان سرمربی دروازه بان شهرخودرو باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، می گویند درست از همان زمان که شایعه شد رحمتی با پایان نیم فصل اول لیگ برتر، جای خود را به سرمربی دیگری می دهد، سرمربی جوان شهرخودرو وسوسه شد دوباره به دروازه برگردد تا اگر واقعا حمیداوی او را کنار گذاشت، برای نیم فصل دوم به عنوان دروازه بان به تیم دیگری برود اما از مشهد خبر می رسد رابطه مالک شهر خودرو و سرمربی این تیم به حدی خوب است که امکان حذف مهدی رحمتی از سرمربیگری وجود ندارد مگر آن که خودش بخواهد و نیمکت را رها کند. با این وجود مهدی رحمتی تمرینات خود را شروع کرده و می خواهد همزمان سرمربی _ دروازه بان شهر خودرو باشد.

اگر به همین زودی ها دیدید همان طور که مسعود شجاعی نام خود را در ترکیب تیم قرار می دهد، مهدی رحمتی هم درون دروازه تیمی که خودش سرمربی اش است، می ایستد اصلا تعجب نکنید. در تراکتور، وقتی مسعود بازی می کند هدایت تیم با عباس چمنیان است و در شهر خودرو هم اگر قرار به بازی کردن رحمتی باشد، محمد نوازی تیم را هدایت می کند.

انتهای پیام/