گزارش‌فیفا درمورد عملکرد تیم‌ها در نقل‌و‌انتقالات؛ عملکرد تیم‌های آسیایی

فدراسیون جهانی فوتبال در آستانه نقل و انتقالات تابستانی، گزارش در مورد نقل و انتقالات بین‌ المللی سال ۲۰۲۰ ارائه کرده که در این بین نام پرسپولیس هم دیده می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، فدراسیون جهانی فوتبال در آستانه نقل و انتقالات تابستانی، گزارش در مورد نقل و انتقالات بین‌ المللی سال ۲۰۲۰ ارائه کرده که در این بین نام پرسپولیس هم دیده می‌شود. در این گزارش و در بخش بیشترین خروجی‌ها در قاره آسیا، پرسپولیس به علت خروج هشت بازیکن از این باشگاه، همراه با ۱۰ تیم دیگر از جمله آدلاید یونایتد استرالیا، لوکوموتیو ازبکستان، اولسان هیوندای کره جنوبی در صدر این فهرست قرار دارند.

پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالات سال ۲۰۲۰، بازیکنانی مانند علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، مهدی ترابی، علی علیپور، آنتونی استوکس، محمد نادری، کریستین اوساگونا و محسن ربیع‌خواه را از دست داد و در عوض حدود ۱۰ بازیکن را به خدمت گرفت. از نکات جالب این گزارش می‌توان به بیشترین بازیکنان لژیونر اشاره کرد که برزیلی‌ها کماکان با انتقال بیش از ۲۰۰۰ بازیکن به کشورهای مختلف جهان صدرنشین هستند و بعد از این کشور نام آرژانتین دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:
اصلاحیه فیفا برای جام باشگاه های جهان اعلام شد
اصلاحیه جدید فیفا برای جام باشگاه های جهان اعلام شد
قضاوت محمد عبدالله در جام باشگاههای فیفا 2020

انتهای پیام/