از مفسدان اقتصادی تا رسول پناه در استقلال و پرسپولیس!/ کسی جلوی سلطانی‌فر را نمی گیرد؟!

با وجود انتخاب رسول‌پناه، با هم کسی با سلطانی‌فر برخورد نمی‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سئوال روز فوتبالی ها به ویژه هواداران پرسپولیس این است؛ بلبشویی که این روزها در باشگاه پرسپولیس رخ داده از کجا نشأت می گیرد؟ …که البته پاسخ آن همچون روز روشن است. این از درایت و مدیریت وزیر ورزش یا همان رییس مجمع باشگاه، مسعود سلطانی فر است. همان کسی که مهدی رسول پناه را به مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس منصوب کرد تا در خلوت خود برای انتقاد از سرمربی ایرانی تیمش با ادبیاتی دور از شأن یک مدیر رده بالا حرف بزند.

مسعود سلطانی فر ظرف این مدت گاف های بسیاری از جمله آوردن یک مفسد اقتصادی به هیأت مدیره باشگاه استقلال را هم در کارنامه مدیریتی اش در وزارت ورزش داشته ولی اینکه چطور و چگونه است که کسی حتی حاضر نیست به سایه این وزیر دولت روحانی چپ نگاه کند از بزرگترین علامت های سئوال این ماه هاست که هنوز هم پاسخی برایش مطرح نمی شود!

حالا هم که افتضاحی با عنوان اظهارات مهدی رسول پناه رخ داده است و باز هم سلطانی فر حاضر به حرف زدن نیست. رسول پناه بابت این اتفاقات و حرفهایی که بر زبان آورده از همه عذرخواهی کرد ولی وزیر ورزش که این فرد را برای مدیریت در پرسپولیس منصوب کرده هرگز حاضر نشده از این بابت حکمی در ارتباط با برکناری این فرد از ریاست هیأت مدیره باشگاه صادر یا صحبتی در راستای کاهش تنش های بوجود آمده انجام بدهد! رفتاری کاملا بی تفاوت به آنچه رخ داده و حرفهایی که خط قرمز نظام را رد کرده است!مسعود سلطانی فر! آقای وزیر! این بلوایی است که شما برای پرسپولیس براه انداخته اید و حتی جرأت ندارید آن را به گردن بگیرید!

منبع: دانشجو

بیشتر بخوانید:
سیدجلال: جوسازی در مورد پرسپولیس جواب نمی‌دهد
وضعیت وخیم میناوند در ICU
شکوری: پرسپولیس فقط می تواند با العربی درباره ترابی مذاکره کند
توافق پرسپولیس با برانکو توسط بوشیچ تایید شد
تلاش کنعانی زادگان برای بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس
اعلام زمان معرفی اعضای هیات مدیره جدید پرسپولیس
شکوری: اميدواريم درباره ترابی خبرهای خوبی به هواداران پرسپولیس بدهیم
بیرو برای طلب 5 میلیاردی از پرسپولیس شکایت کرد
یحیی به دنبال اولین برد خارج از خانه با پرسپولیس

انتهای پیام/