الهویی : هر تیمی فردا بازی مالکانه بهتری انجام بدهد شانس بیشتری برای پیروزی دارد

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: تصور می کنیم اشتباهات داوری و مشکلی که وجود دارد برای تیم گل گهر نیست، با امیر قلعه‌نویی است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،سعید الهویی در نشست خبری پیش از دیدار گل‌گهر مقابل تراکتور اظهار داشت: به بازی فردا خیلی امیدواریم. تراکتور کیفیت فنی و سبک بازی‌اش شبیه ما است. سعی دارد فوتبال مالکانه بازی کند. فکر می‌کنم بازی فردا جدال دو تیم خوب در بازی مالکانه است.

وی ادامه داد: هر تیمی فردا بازی مالکانه بهتری انجام بدهد و حملات تدریجی بیشتری داشته باشد شانس بیشتری برای پیروزی دارد. به همین دلیل حدس می‌زنیم فردا بازی زیبایی برگزار شود و همچنین با تمریناتی که در این هفته پشت سر گذاشتیم نتیجه خوبی هم کسب کنیم.

مربی تیم گل‌گهر سیرجان در مورد اینکه هواداران این تیم انتظار کسب سه امتیاز در این بازی را دارند، گفت: مطمئن باشید امیر قلعه‌نویی در هر ورزشگاه و مقابل هر تیمی به دنبال سه امتیاز است. تفکر او، تفکر بازی تهاجمی،‌ مالکانه و گرفتن سه امتیاز است ولی موفقیت یک پروسه است. باید بپذیریم باشگاه گل‌گهر در فصل جاری با حضور قلعه‌نویی سعی می‌کند در  فوتبال ایران برای خودش ثباتی ایجاد کند.

الهویی تصریح کرد: رسیدن به قله‌ای که مدنظر قلعه‌نویی است زمان می‌برد. مطمئن باشید پله به پله جلو می‌رویم. کیفیت گل‌گهر را اگر با گذشته این تیم و حتی با تیم‌های امسال مقایسه کنید،‌ که بعضا در این هفته‌ها جایگاه بالاتری از تیم ما دارند، می‌بینید که جزو 4 تیم اول از لحاظ کیفیت هستیم. پس هواداران امیدوار باشند؛ قلعه‌نویی، کادر فنی و بازیکنان تمام تلاششان را به کار می‌گیرند. به ما انرژی مثبت بدهند، تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را در طول لیگ داشته باشیم.

وی در خصوص تقویت گل‌گهر و اضافه شدن مرتضی تبریزی و همچنین موضوع معاوضه علی علیزاده با فرشید باقری هافبک استقلال گفت:‌ در مورد تقویت تیم مطمئنم امیر قلعه‌نویی در نیم‌فصل با بررسی و آنالیز کامل  و کافی مثل سال‌های گذشته بهترین انتخاب را انجام می‌دهد. در مورد معاوضه‌ای هم که اشاره شد باشگاه بیانیه‌ای صادر کرد. تمام بازیکنان ما با تمرکز صددرصد درگیر تمرینات و بازی‌ها هستند. اصلاً نگران این موضوع نباشید. مطمئناً قلعه‌نویی سعی می‌کند تیم را به بهترین شکل در نیم‌فصل تقویت کند. کما اینکه جذب بازیکن آزادی مثل مرتضی تبریزی که قبلا هم کیفیت خودش را در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا نشان داده، نشان می‌دهد قلعه‌نویی انتخاب‌های خوبی برای تیم دارد. مطمئن باشید در نیم‌فصل هم اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

الهویی در مورد مصدومان و محرومان گل‌گهر برای بازی فردا مقابل تراکتور اظهار داشت:‌ مصدوم و محرومی که در لیست اصلی ما تأثیر داشته باشد، نداریم. یکی دو بازیکن ما مصدومیت‌های خیلی کوچکی دارند و شاید امیر قلعه‌نویی ترجیح بدهد برای حفاظت از سلامتی، آنها را در لیست 20 نفره قرا ندهد. ولی بازیکنی که به خاطر مصدومیت طولانی مدت از لیست خارج شود را نداریم.

مربی تیم گل‌گهر با اشاره به اشتباهات داوری که در این فصل به ضرر گل‌گهر بوده، گفت: خواهش می‌کنیم با دید مثبت به حرف‌های ما گوش کنید. قصد اعتراض بی‌مورد نداریم. قصد اصلاح داریم. این گفته ما نیست. گفته کارشناسان داوری است. در هفته گذشته اشتباه داوری دو امتیاز از تیم ما گرفت. در این فصل گل‌گهر بیش از همه تیم‌ها ضرر کرده، تیم‌هایی ممکن است در جایی از داوری ضرر کرده باشند اما در جای دیگری نفع هم برده‌اند. برآیند آنها صفر بوده ولی برآیند اشتباهات داوری به ضرر ما بوده است. حتی اگر سال‌های گذشته را هم مرور کنید به طور مثال فصل 98‌ـ 97 سپاهان با دو امتیاز قهرمانی را به پرسپولیس داد که داوری‌های در بازی‌های تأثیرگذار به ضرر سپاهان بود.

وی ادامه داد: اگر در آن دوره اشتباهات داوری را کنار بگذارید می‌بینید که سپاهان می‌توانست قهرمان شود. این تصوری را برای ما ایجاد می‌کند که اشتباهات داوری و مشکلی که وجود دارد برای تیم نیست، با امیر قلعه‌نویی است. این موضوع را نمی‌خواهیم به کل جامعه داوری بسط بدهیم. یک بخش کوچک و قلیلی است.

الهویی تصریح کرد از رئیس کمیته داوران، دپارتمان داوری و داورانی که می‌دانیم وجدان پاک دارند و می‌دانند جایگاه قضاوت دارند و جایگاه آنها برقرار کردن عدالت است، خواهش می‌کنیم تحت تأثیر این مسائل قرار نگیرند. هیچ چیز اضافه‌ای از داوران نمی‌خواهیم. تنها چیزی که می‌خواهیم برقراری عدالت است. آنچه که حق ما است به ما بدهند چیز بیشتری نمی‌خواهیم. آنچه که حق ما است از ما نگیرند. اشتباهات داوری وجود دارد ولی از داوران می‌خواهیم با وجدان آگاه و بیدار خودشان عدالت را برقرار کنند تا همه تیم‌ها و افرادی که در فوتبال حضور دارند بر اساس عدالت و برخلاف اتفاقاتی که در چند سال اخیر افتاده به حق واقعی خودشان برسند.

انتهای پیام/