کورس دوازدهم برای آبی های صدرنشین/ژنرال به دنبال صعود از پُل تبریزی ها

فردا دو دیدار از رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال در سیرجان و تهران برگزار می شود .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم های فوتبال استقلال و سایپا از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال فردا در ورزشگاه آزادی تهران به میدان می روند .

محمود فکری بعد از پیروزی دلچسب در زمین تراکتور و تثبیت صدرنشینی فردا در ورزشگاه خانگی میزبان دیگر تیم تهرانی یعنی سایپا است.

استقلال در این بازی می داند که تیم سایپا سخت گل می خورد و به نوعی استاد تساوی در لیگ برتر فوتبال است و به همین دلیل از همان ابتدای بازی قصد دارد خط دفاعی نارنجی پوشان را تحت فشار قرار دهد چرا که استقلال در صورت گلزنی در ابتدای بازی می تواند بر بازی بسته سایپا غلبه کند و چه بسا به دنبال یک پیروزی پر گل باشد.

محمود فکری در فکر 3 امتیاز از استاد تساوی

استقلال بعد از بازی نه چندان خوب در مقابل پرسپولیس از لحاظ نوع بازی در دیدار با تراکتور موفق شد فوتبال بهتری را به نمایش بگذارد و به نوعی تیم محمود فکری کم کم به تیم شدن نزدیک شده است.

در دیگر بازی هفته دوازدهم تیم فوتبال گل گهر سیرجان با امیر قلعه نویی میزبان تیم فوتبال تراکتور تبریز است جایی که پیش از این امیر قلعه نویی در یک دوره هدایت آنها را بر عهده داشته است.

سیرجانی ها برای بازگشت به رقابت مدعیان بالای جدول باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند و تراکتور نیز همین شرایط مشابه را دارد.امیر قلعه نویی و مسعود شجاعی در این بازی از شاگردان خود فقط پیروزی می خواهند و باید دید کدامیک بر تفکرات دیگری غلبه می کند.

بیشتر بخوانید:
استقلال تهران 1 – ماشین سازی تبریز 0 /پیروزی دلچسب و شیرین شاگردان فکری…
مدیریت هزینه در استقلال تهران در اوج بی پولی!
اعلام زمان سفر تراکتور به سیرجان؛ تکلیف بازیکنان مصدوم امروز مشخص می‌شود

انتهای پیام/