ماجرای غرامت بارسلونا به آراگونس از زبان خوان گاسپارت

خوان گاسپارت رئیس سابق بارسا که مدت ها نایب رئیس باشگاه بود، برای اولین بار اعتراف کرد که سال 1988 مجبور شده از جیب خودش برای پرداخت غرامت به لوئیس آراگونس هزینه کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در روز گذشته اعلام شده بود که باشگاه بارسلونا قصد ندارد به کیکه ستین سرمربی سابق خود غرامت پرداخت کند. بارسا طی نامه ای به ستین او را مربی ای ناکارآمد توصیف کرده و عنوان کرده است که به دلیل بی کفایتی های او قصد ندارد غرامتی پرداخت کند و به این ترتیب کار دو طرف به دادگاه کشیده خواهد شد.

فصل 88-1987 لوئیس آراگونس مربی فقید اسپانیایی سرمربی بارسلونا بود و از این تیم برکنار شد. در نهایت باشگاه کاتالان حاضر نشد به او غرامت پرداخت کند اما خوان گاسپارت نایب رئیس وقت باشگاه برای بالا نگرفتن دعوا حاضر شده بود شخصا این هزینه را پرداخت کند.

خان گاسپارت به “ONEFOOTBALL” گفت: وقتی لوئس آراگونس از بارسا رفت، مبلغی را باید به عنوان غرامت پرداخت می کردیم ولی باشگاه حاضر نبود این کار را انجام دهد. این اولین بار است که به این قضیه اعتراف می کنم. در نهایت از جیب خودم غرامت را دادم و همین باعث شد تا زمانی که در قید حیات بود، ارتباط ویژه ای بین مان وجود داشته باشد. از آن پس ما صمیمی تر هم شدیم.

او در ادامه گفت: باشگاه دلایل خود را دارد و ستین نیز دلایل خودش را دارد. در نهایت امیدوارم رئیس جدید این قضیه را حل و فصل کند و کار بالا نکشد.

انتهای پیام/ ک