سختگیری رومانیایی ها و دردسرهای کرونایی و مالی ملی پوش ایران

لژیونر هندبال ایران‌ گفت: چند نفر از بازیکنان اسبق تیم کالاراش با شکایت از این تیم حساب بانکی باشگاه را بستند و تیم نتوانست در ادامه لیگ رومانی تیمداری کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، امین یوسفی نژاد لژیونر مازندرانی هندبال ایران که برای اولین بار به لیگ رومانی سفر کرده بود و امسال به عضویت تیم هندبال کالاراش در آمد، در پایان نیم فصل اول زیمبریلور لیگ از کالاراش جدا شد و به تیم بوزائو که سه لژیونر ایرانی دیگر را در اختیار دارد پیوست.

یوسفی نژاد در همین رابطه اظهار داشت: در نیم فصل نخست چند نفر از بازیکنان تیم به ویروس کرونا مبتلا شدند و طبق قانون فدراسیون رومانی اگر تیمی به علت داشتن بازیکنان کرونایی در مسابقه ای حاضر نشود نتیجه ۱۰ بر صفر به نفع حریف به اتمام می رسد. ما چند دیدار را به همین شکل امتیاز هایش را از دست دادیم و ادامه مسیر برای کالاراش سخت شد و تیم به نیمه دوم جدول نزدیک شد.

او در ادامه گفت: در اوایل نیم فصل نخست چند نفر از بازیکنان خارجی سابق تیم با شکایت از تیم باعث شدند تا حساب بانکی باشگاه کالاراش بسته شود و این مشکل نیز بر مشکلات تیم افزوده شد تا در نهایت تیم از ادامه حضور در رقابت های زیمبریلور لیگ انصراف دهد. بعد از اینکه کالاراشی انصراف داد چند پیشنهاد از کشور های اروپایی داشتم. در نظرم بود تا به لیگ فرانسه بروم اما متاسفانه تداخلی که تیم مد نظرم در فرانسه با مسابقات لیگ رومانی داشت باعث شد تا نتوانم به فرانسه سفر کنم.

یوسفی نژاد در پایان گفت: با مشورت و تماسی که سرمربی تیم هندبال بوزائو با مربی کالاراش گرفت خواهان جذب من شدند و من هم دوست داشتم در رومانی تا آخر فصل بمانم تا انشالله در کنار محسن باباصفری، شاهونصرتی و الله کرم استکی در نیم فصل دوم برای بوزائو به میدان بروم.

انتهای پیام/ ک