سرلک: می‌خواهم از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شوم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: هر روز و هر شب به تیم ملی فکر می‌کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، میلاد سرلک، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: هر روز و هر شب به تیم ملی فکر می‌کنم. واقعاً از دوران کودکی پرسپولیسی بودم. من اهل شعار دادن نیستم و شاید درست نباشد بگویم. نمی‌دانم چه جوری بگویم اما خیلی تلاش کردم پرسپولیسی شوم چون عاشق این تیم بودم. 

وی ادامه داد: من خودم بازیکنی هستم که در تمرین هرگز کم نمی‌گذارم اما با دیدن شکل تمرین بچه‌های پرسپولیس تعجب کردم! باور نمی‌کردم یک بازی تمرینی آنقدر جدی و با کری‌خوانی شدید همراه باشد. هیچ‌کس دوست نداشت تیمش حتی در بازی درون‌تیمی و دوستانه ببازد. همه می‌جنگیدند و خیلی جدی تمرین می‌کردند. من خودم قبلاً از بیرون به پرسپولیس نگاه می‌کردم اما وقتی عضو این تیم شدم فهمیدم رمز قهرمانی‌های پی‌درپی این تیم چیست. 

سرلک افزود: از انتخاب خودم راضی هستم. من با پیراهن پرسپولیس خوشحالم و شماره ۱۰ هم که جای خود دارد. هر روز و هر شب به تیم ملی فکر می‌کنم. در شرایط جسمانی خوبی به‌سر می‌برم و امیدوارم بتوانم در فصل جاری یکی از بازیکنان مؤثر پرسپولیس باشم. می‌خواهم از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شوم. یکی از اهداف بزرگ من بازی در جام جهانی‌ است.

بیشتر بخوانید:
آخرین وضعیت آلومینیوم پیش از دیدار با پرسپولیس
کامیابی نیا به بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم می رسد
سرپرست آلومینیوم اراک: بازی با پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی برگزار می‌شود
فروتن نیا: آلومینیوم بدهی اش را ندهد، اجازه برگزاری بازی با پرسپولیس را نمی‌دهیم!

انتهای پیام/