وضعیت جدایی قایدی و دیاباته/ تغییر موضع استقلال درمورد میلیچ!

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: تمام تلاشمان این است که بتوانیم با پرداخت مطالبات مالی زمینه ماندن این بازیکنان را فراهم کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال اظهار داشت: در مورد میلیچ مذاکرات از روزهای گذشته صورت گرفته بود و خدا را شکر به سرانجام رسیده و امیدواریم ظرف مدت کوتاهی ایشان را در کنار سایر بازیکنان استقلال ببینیم. چیزی که برای ما خیلی مهم است اینکه بتوانیم همه اقدامات باشگاه را با لحاظ دغدغه‌های هوادار پیش ببریم. باید هم منافع باشگاه را تامین کنیم و هم دغدغه‌های هواداران را تامین کنیم. البته ممکن است شرایط طوری پیش برود که نتوانیم انتظارات هواداران را به طور کامل برآورده کنیم اما تمام تلاشمان را در این راستا انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: شرایط بازیکنان با هم متفاوت است. تلاش ما این است که بتوانیم همه بازیکنان را حفظ کنیم. در نیم فصل هم همین کار را خواهیم کرد. اما ممکن است که در نیم فصل آقای فکری به عنوان سرمربی بازیکنی را نخواهد. تمام تلاشمان این است که بتوانیم کمترین خروجی را داشته باشیم اما انتظار داریم که اگر سرمربی تیم نکته‌ای را مد نظر دارند لیست ورودی و خروجی را زودتر در اختیار باشگاه بگذارد. دیاباته بازیکن استقلال است و با ما قرارداد دارد. تلاش ما این است که ایشان را نگه داریم. هواداران استقلال هوشیار باشند. ما نه بنا داریم قایدی را از دست بدهیم و نه شیخ دیاباته را. تمام تلاشمان این است که بتوانیم با پرداخت مطالبات مالی زمینه ماندن این بازیکنان را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید:
مربی سایپا: آیا استقلالی‌تر از محمود فکری و پیروز قربانی داریم؟
قربانعلی پور: خیلی خوشحال هستم که دوباره می توانم به استقلال کمک کنم
میلیچ: استقلال باید مساله را حل کند/ وقتی همه چیز تمام شد، حرف می‌زنم
ماجرای ارتباط خبرنگار جنجالی استقلال با قهر و جدایی میلیچ
تسویه حساب استقلال با مرتضی تبریزی

انتهای پیام/