شایعه در پرسپولیس؛ پیشنهاد 10 میلیاردی سپاهان و تراکتور به ترابی برای نیم فصل

جدایی مهدی ترابی از باشگاه العربی باعث شده برخی از باشگاه های ایرانی تمام توان خود را برای جذب این بازیکن به کار بگیرند. به جز باشگاه پرسپولیس، باشگاه های تراکتور، سایپا و سپاهان نیز رایزنی های خود را برای به خدمت گرفتن ترابی به کار گرفته اند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، موضوع قابل توجه این است که خلاف پرسپولیس که این روزها موقعیت مالی مناسبی ندارد و در حال فراهم کردن پول بودیمیر است تا از چند پنجره نقل و انتقالالتی محروم نشود، باشگاه هایی نظیر تراکتور تبریز و سپاهان مشکلی از این بابت نداشته و حاضرند در ازای جذب ترابی مبلغ بالایی را هزینه کنند. برهمین اساس در اردوی پرسپولیس شایعه شده دو باشگاه تراکتور و سپاهان در گفتگو با ایجنت ترابی به او گفته اند حاضرند برای نیم فصل مبلغی نزدیک به 10 میلیارد تومان برای ترابی هزینه کنند، خبری که مدیران و کادر فنی پرسپولیس را نگران کرده است.

به هرحال این یک واقعیت است که سپاهان در حال حاضر پر مهره ترین تیم فوتبال ایران است و شاید نیازی به ترابی نداشته باشد اما هم سپاهان و هم تراکتوری ها خوب می دانند پرسپولیس با جذب ترابی بسیاری از مشکلات فنی اش رفع شده و طبیعی است هر دو باشگاه که رقیب پرسپولیس محسوب می شوند تلاش کنند تا علاوه بر جذب ترابی و تقویت نیمکت خود، از تقویت پرسپولیس نیز جلوگیری کنند. گفتنی است این شایعات در حالی در اردوی پرسپولیس به گوش می رسد که هیچ کدام از مقام های رسمی دو باشگاه تراکتور و سپاهان این رقم را تایید نکرده و منبع رسمی نمی توان برای آن پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:
قرارداد ترابی با العربی فسخ شد!
مهدی ترابی با پرسپولیس توافق کرد
جلسه ترابی با العربی برگزار شد

انتهای پیام/