اخباری: باشگاه ما شب گذشته قصد داشت به خاطر انتخاب سیدعلی بیانیه بدهد

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: این برد را به فولاد تبریک می گویم و از هواداران اصیل ماشین سازی عذرخواهی می کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، سعید اخباری پس از شکست ماشین‌سازی مقابل فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: من این برد را به فولاد تبریک می گویم و به هواداران اصیل ماشین سازی از طرف خودم و بازیکنان عذرخواهی می کنم. خیلی زود تنبیه شدیم به خاطر گلی که زود دریافت کردیم. زود به بازی برگشتیم اما از خودگذشتگی بازینانمان کم بود. به هر دری زدیم بسته بود و نشد. امیدوارم بعد از این باخت خوب ریکاوری کنیم و آماده بازی بعدی شویم چون این بازی دیگر بر نمی  گردد.

سرمربی ماشین‌سازی در مورد حاشیه‌هایی که از جانب نیمکت تیم فولاد ایجاد می‌شود تصریح کرد: مربیان فولاد از بازیکنان قدیم تیم ملی هستند. نکونام بیشترین بازی ملی را دارد و هاشمی‌نسب، کعبی و غبیشاوی هم در تیم ملی بودند. اگر مصاحبه حریفان قبلی فولاد را ببینید، این تشنج ها وجود داشته، خودم هم فکر نمی‌کردم. با این اعتراضات مکرر داور کاملاً تحت تأثیر قرار می گیرد. از دقیقه 5 که گل خوردیم دروازه‌بان آنها مکرراً روی زمین می‌افتاد که وقت‌کشی کند.

وی افزود:‌این خوب نیست که در فوتبال ما باب شود. اجازه بدهید داوران راحت‌تر کار کنند. باشگاه ما شب گذشته قصد داشت به خاطر انتخاب سیدمهدی سیدعلی بیانیه بدهد. من خواهش کردم این کار انجام نشود شبهاتی که  به خاطر آن بازی استقلال و فولاد و آن استوری علیه این داور ایجاد شده درست نیست.

اخباری ادامه داد: حرفی نداریم بازی را باخته‌ایم و الان هم اگر بخواهم علیه داوری و حریف صحبت کنم زمان خوبی نیست. اما می‌توانید نظر تیم‌های قبلی را در مورد فولاد ببینید.

سرمربی سبزپوشان تبریزی با اشاره به نفرات فولاد تصریح کرد: فولاد یک سرمربی خوب، باهوش و کاربلد دارد. پر از بازیکن درجه یک است و در هر پست سه بازیکن دارند. قبل از بازی هم گفتم کاملترین تیم لیگ هستند. این تیم نیازی به این کارها ندارد. آن‌ها انقدر توانمند هستند که احتیاجی به تحت تاثیر قراردادن داور نباشد. داور هم تا حدی تحمل دارد. البته خود نکونام کمتر در این اعتراضات شرکت می کند اما نیمکت آن‌ها خیلی متشنج است.
وی افزود: فارغ از باخت و عذرخواهی که کردم، آن‌ها اعصاب بازیکنان ما را با وقت کشی به هم ریختند. در نیمه دوم انتحاری بازی کردیم و موقعیت‌هایی هم ساختیم اما کم دقت بودیم. البته فولاد هم یکی دو موقعیت روی اشتباهات و تعلل خودمان داشت که آنچنانی نبودند.

اخباری در پاسخ به این سوال که در ادامه کار ماشین سازی خلا یک مهاجم تمام کننده را چگونه پر می کند، گفت: با توجه به مسئولیتی که باشگاه به من داده و باعث افتخار من است، سه بازی تا پایان نیم‌فصل داریم که باید تلاش و تمرین بیشتری کنیم. امروز هم بدشانس بودیم اما بیشتر از بدشانسی، از خودگذشتگی ما کم بود. اگر از خودگذشتگی بیشتری داشتیم شاید موقعیت‌های بهتری به دست می‌آوردیم و به گل هم می‌رسیدیم. تا بازی پرسپولیس فرصت زیادی نداریم. باید خوب ریکاوری کنیم و به جریان مسابقات برگردیم.

انتهای پیام/