کلانتری: در قانون برخورد دست به توپ، توپ به دست مانده ایم

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: ما خودمان نیز در قانون برخورد توپ به دست و دست به توپ مانده ایم که واقعا در چه حالتی پنالتی اعلام می شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،علی اصغر کلانتری سرمربی فجرسپاسی پس از تساوی تیمش مقابل خیبر خرم آباد اظهار داشت:  بازی امروز درگیرانه و تاکتیکی بود. به ویسی و کادرفنی اش تبریک می گویم تیم خیبر تیم خوبی است بر همین اساس می دانستیم کار سختی مقابل این تیم داریم.
کلانتری ادامه داد: همین اتفاق هم افتاد. در نیمه اول شادابی که باید بین بازیکنان وجود داشت، وجود نداشت ولی با این شرایط هم که بازی کردیم موقعیت های خوبی را بدست آوردیم اما متاسفانه تبدیل به گل نشد و خیلی راحت از این موقعیت ها گذشتیم.
سرمربی فجرسپاسی افزود: گل را زمانی دریافت کردیم که در آن زمان تیم خیبر برتری نسبت به تیم ما داشت ولی نیمه دوم ورق برگشت و ما کاملا مسلط بر بازی بودیم فکر نکنم تیم خیبر در این نیمه بیش از 2 توپ به روی دروازه ما بیاورد. در نیمه دوم هم موقعیت های زیادی ایجاد کردیم از بازیکنانم بیشتر از این توقع داشتم. تبدیل به گل نکردن چند موقعیت در یک مسابقه اشکال است که باید این مشکل را برطرف کنیم.
وی در مورد اعتراض‌اش به یک صحنه در محوطه جریمه خیبر بیان داشت: صحنه شبیه به صحنه مشکوکی که در محوطه جریمه خیبر رخ داد را در دیدار ما برابر قشقایی به سود تیم حریف پنالتی اعلام کردند اما امروز این صحنه را پنالتی تشخیص ندادند. ما خودمان نیز در قانون برخورد توپ به دست و دست به توپ مانده ایم که واقعا در چه حالتی پنالتی اعلام می شود.
کلانتری گفت: تیم ما میانگین سنی کمی دارد با وجود اینکه نفرات خط دفاعی ما از لحاظ سن، سن کمتری دارند اما با تجربه هستند. سیاست کاری من این است که همیشه از بازیکنان جوان و امید در هر تیمی که بوده ام استفاده کرده ام. امروز نیز دو بازیکن امید در لیست ما بودند که می خواستیم از آنها در بازی استفاده کنیم ولی شرایط جور نشد.
سرمربی فجر در پایان گفت: باید تیم های پایه زیر نظر تیم بزرگسالان کار کنند و کادرفنی بزرگسالان نیز بایستی از بازیکنان پایه استفاده کنند تا جوانان نیز انگیزه لازم را داشته باشند. سعی می کنیم ما این کار را انجام دهیم هر چند مشکلات زیادی در فوتبال پایه داریم.

انتهای پیام/