عنایتی: رتبه‌ای کسب می کنیم که در خور و شان نام و برند هوادار باشد

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: امتیازات تیم ها در جدول مسابقات آنقدر نزدیک است که با کوچکترین لغزش ممکن است از کورس عقب بمانیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،غلامرضا عنایتی سرمربی هوادار پس از برتری تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: فکر می کنم بازی با تیم استقلال خوزستان بازی محکم و جانداری بود. امروز تمام نکاتی را که به بازیکنان گفته بودیم را در زمین به خوبی اجرا کردند. شرایطمان هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم خوب بود. 
عنایتی افزود: البته در 20 دقیقه پایانی نیمه دوم به دلیل اینکه می خواستیم از گل برتری ‌مان محافظت کنیم عقب نشینی کردیم. فکر می کنم امروز نظم فوتبالی مان در تمام خطوط خوب بود و بازیکنان تیم پرتلاش بودند.
سرمربی هوادار تهران بیان داشت: ما  فقط می توانیم برای این صدرنشینی یک روز شادی کنیم چرا که باید فردا پس از ریکاوری برای بازی بعدی آماده شویم. امتیازات تیم ها در جدول مسابقات آنقدر نزدیک است که با کوچکترین لغزش ممکن است از کورس عقب بمانیم. این مسئله را به بازیکنان گفته ایم بزرگان تیم بزرگی می کنند و هم داخل و هم بیرون زمین را مدیریت می کنند.
وی ادامه داد: بزرگ داشتن در تیم نعمت است خدا را شکر که در تیم چند بزرگ داریم که حواس‌شان به تمام بازیکنان و مجموعه است. امیدوارم بازی به بازی پیش برویم و شرایط خوبی را برای خودمان مهیا کنیم.
عنایتی اظهار داشت: ما اگر تا پایان نیم فصل اول هم صدرنشین باشیم و در ادامه نتیجه نگیریم هیچ اتفاق خاصی نمی افتند ما زمانی خوشحالی می کنیم که کار تمام شده باشد تمام تلاش مان را می کنیم که رتبه خوبی را در جدول کسب کنیم رتبه ای که در خور و شان نام و برند هوادار باشد.
سرمربی هوادار گفت: موقعیت ایجاد کردن برای ما مهم است چرا که تیم ما تیم هجومی است خودم دوست دارم بازی های ‌مان همیشه گل داشته باشد. تیم ما در تمام بازی ها گل به ثمر رسانده است مهاجم فوق العاده و باتجربه ای چون حمید کاظمی داریم که تلاش بازیکنان را با گلزنی خود به بار می نشاند که این امر برای ما خوشایند است.
عنایتی در مورد باری هفته آینده تیمش مقابل خیبر خرم آباد نیز بیان کرد: همه بازی ها برای ما سخت است امیدوارم با این شادابی برابر خیبر حضور یابیم و نتیجه خوبی را کسب کنیم.

انتهای پیام/