رافت: بازیکنانم در نیمه اول بازی را تمام شده دانستند

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا گفت: در دیدار برابر ملوان بندانزلی به خوبی از فرصت ها استفاده کردیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، پایان رافت پس از برتری تیمش مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت: با وجود اینکه ملوان بندرانزلی تیمی پرمهره و بسیار خوب است ، اما ما توانستیم از موقعیت های خود در نیمه اول استفاده و ۲ گل به ثمر برسانیم.
رافت ادامه داد: البته در این نیمه چند موقعیت مناسب گلزنی دیگر نیز داشتیم که متاسفانه این فرصت ها به گل تبدیل نشد اما با شروع نیمه دوم و با توجه به اینکه با نتیجه ۲ بر صفر جلو بودیم، بازیکنان شهرداری بندر آستارا، بازی را تمام شده دانستند و عقب نشینی کردند.
سرمربی شهرداری آستارا بیان داشت: همچنین در همان شروع نیمه دوم از روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم که این گل باعث شد تا تمرکز تیمی ما از دسیت برود و بازیکنان نیز تا حدی عقب نشینی کرده و در لاک دفاعی فرو رفتند اما با تعویض هایی که انجام دادیم، تیم از این فشار بیرون آمد.
رافت گفت: به هرحال در یک بازی سخت موفق شدیم به برتری برسیم و در نیمه دوم این دیدار نیز سعی داشتیم تا تیم را جلوتر هدایت و بازی را کنترل و از اندوخته خود محافظت کنیم که سرانجام نیز موفق به این امر شدیم و سه امتیاز حساس این دیدار را کسب کردیم.
او خاطرنشان کرد: از مسئولان انتظار کمک و یاری داریم چون ۱۱ هفته از رقابت های لیگ دسته اول سپری شده که ما در همه این مدت مهمان بودیم و به دلیل ناآماده بودن زمین ورزشگاه وحدت آستارا، مجبور به انجام بازی های خانگی خود در رشت شدیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا تصریح کرد: امیدوارم با کمک و همت مسئولان به زودی ورزشگاه وحدت آستارا آماده برگزاری رقابت ها شود تا ما بتوانیم بازیهای خانگی خود را در این ورزشگاه انجام دهیم و به طور حتم بازیکنان در زمین ورزشگاه وحدت آستارا بهتر بازی خواهند کرد.

انتهای پیام/