دیاباته قهر کرده!/ شیخ مصدوم نیست

شیخ دیاباته مصدوم نیست و ظاهرا قهر کرده است!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، همانطور که امروز عصر در خبرها اعلام شده بود شیخ دیاباته به دلیل آنچه که از سوی باشگاه استقلال مصدومیت عنوان شد، در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان غایب خواهد بود. باشگاه استقلال امروز اعلام کرد که نام شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت، از لیست سفر این تیم به مسجدسلیمان حذف شده است و این بازیکن در دیدار استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان غایب خواهد بود اما شواهد و قراین و برخی خبرها از داخل تیم نشان می دهد ماجرای غیبت دیاباته در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان به مسائل مالی مربوط است نه مصدومیت!

طبق اخباری که رسیده است شیخ دیاباته در حاشیه تمرین امروز استقلال طی صحبتی که با پرویز مظلومی سرپرست استقلال تیم داشته خواستار پرداخت مطالبات خود توسط باشگاه شده و پس از اینکه به نتیجه خاصی نمی رسد سراغ محمود فکری می رود و پس از صحبت کردن با فکری هم به نتیجه خاصی نمی رسد و در نهایت با ناراحتی تمرین استقلال را ترک کرده و بدین ترتیب در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان حضور ندارد.

حتی ظاهرا دیاباته هم در گروه واتساپی نوشته است تا پولش را نگیرد به تمرین برنمی گردد! این خبر ممکن است با تکذیب باشگاه مواجه شود اما دیاباته در گفت و گو با دوستان نزدیکش، خبر قهر و دلگیری اش را تایید کرده است.

منبع: فوتبالی

بیشتر بخوانید:
تاریخ ورود میلیچ به ایران مشخص شد
مصدومیت شیخ دیاباته و احتمال غیبت مهاجم استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان
فکری: استقلال باید به فکر مراحل بالاتر از گروه مرگ باشد
نظر پیشکسوتان درمورد گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا
«هانی کُرده» در تمرین استقلال/ حضور یکی از اراذل تهران درکنار فکری و شاگردان! + عکس
توافق میلیچ با استقلال
مشکل استقلالِ فکری؛ تغییرات زیاد در ترکیب اصلی
موسوی: فکری باید ‌‏۱۱ بازیکن اصلی استقلال را بشناسد
بازگشت منتظری به استقلال تکذیب شد

انتهای پیام/