مهرداد میناوند درگذشت/ چپ رویایی قرمز ها تسلیم کرونا شد+ بیو گرافی

مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران پس از چند روز نمبارزه با کرونا درگذشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند روز مبارزه با ویروس کرونا نتوانست در برابر این بیماری تاب بیاورد و امشب دارفانی را ودادع گفت.

مهرداد میناوند یکی از بهترین چپ پاهای ایران در سال های گذشته بود و در دوران فوتبال خود در تیم پرسپولیس دوران درخشانی داشت .

مرحوم میناوند در زمان بازی خارج از کشور در تیم اشتروم گراتس اتریش نیز بازی های درخشانی داشت و در لیگ قهرمانان اروپا نیز سابقه بازی دارد.

میناوند پس از ابتلا به بیماری کرونا با مشکل ریه مواجه شد و تلاش پزشکان نیز ثمری نداد و بالاخره در برابر کرونا تسلیم شد.

بیوگرافی مهرداد میناوند

میناوند متولد سال ۱۳۵۴ بود و طی سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲، ۷۵ بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را بر تن کرد. این مدافع چپ فوتبال ایران سال ۱۳۷۴ از پاس به پرسپولیس آمد و در ۳ سال حضورش ۸۹ بار با پیراهن این تیم بازی کرد و ۱۳گل به ثمر رساند. او در ادامه به اشتورم گراتس اتریش ترانسفر شد و طی ۳ سال ۶۷ بازی هم برای این تیم انجام داد.

میناوند در ادامه برای شارلوا بلژیک و الشباب امارات بازی کرد و دوباره در سال ۱۳۸۲ به پرسپولیس بازگشت و پیراهن تیم محبوب خود را برتن کرد. دوره دوم حضورش در پرسپولیس فقط یک سال طول کشیده و در ادامه این مدافع چپ پا راهی سپاهان و راه‌آهن شد و در سال ۱۳۸۴ از فوتبال خداحافظی کرد.

میناوند در عرصه مربیگری خیلی فعالیت نکرد و فقط دو سال در خونه‌به‌خونه و یک سال هم در سپیدرود رشت حضور داشت.در سال‌های اخیر مهرداد میناوند با ورود به عرصه اجرا، با کارگزار باشگاه پرسپولیس همکاری می‌کرد و برنامه‌های پرسپولیس را اجرا می‌کرد.

بیشتر بخوانید:
دکتر هاشمیان: میناوند از خواب مصنوعی خارج می‌شود؛ ریه انصاریان درگیر است
پزشک معالج میناوند و انصاریان: میناوند حداقل ۱۰ روز باید بستری باشد
آخرین وضعیت درمانی مهرداد میناوند و علی انصاریان

انتهای پیام/