نکونام، ژاوی و کازورلا به یاد لالیگا

تیم فولاد در صورت برتری در این دیدار باید در گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم‌گروه السد قطر، النصر عربستان و الوحدات اردن خواهد شد و تقابل جواد نکونام با ژاوی هرناندز سرمربی تیم السد جذاب و دیدنی خواهد بود.

جواد نکونام در صورت برتری تیمش مقابل العین در دیدار پلی‌آف، رقابت جذابی با ژاوی خواهد داشت. فولاد خوزستان روز هجدهم فروردین باید در برابر العین امارات قرار بگیرد، دیداری که تیم فولاد از نظر قانونی میزبان آن است و این دیدار یا در اهواز و یا به صورت گروهی در قطر برگزار خواهد شد.

تیم فولاد در صورت برتری در این دیدار باید در گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم‌گروه السد قطر، النصر عربستان و الوحدات اردن خواهد شد و تقابل جواد نکونام با ژاوی هرناندز سرمربی تیم السد جذاب و دیدنی خواهد بود. دو بازیکنی که بارها در لالیگا برابر هم قرار گرفتند و البته رابطه بسیار خوبی با هم دارند و فصل قبل پیش از شروع کرونا، قرار بود فولاد در قطر اردو بزند و با السد بازی دوستانه انجام دهد که این موضوع عملی نشد و اکنون فولاد یک برد تا تقابل با السد فاصله دارد.

البته سانتی کازورلا بازیکن السد نیز در زمان حضورش در ویارئال برابر جواد نکونام و اوساسونا قرار گرفته بود و اکنون تقابل کاپیتان سابق اوساسونا برابر رقیبان سابق در قامتی دیگر، جذاب و دیدنی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:
نکونام: ما لیاقت این سه امتیاز را داشتیم از بازیکنانمان تشکر می کنم
جنجال هافبک فولاد علیه نکونام در اینستاگرام
دلیل‌ اصلی عصبانیت هاشمی‌نسب و نکونام‌ از نیمکت پرسپولیس

انتهای پیام/