مرتضی فنونی زاده : آقای گل‌محمدی ۱۱ میلیارد گرفتی این تیم را تحویل بدهی؟!

آخر یحیی چطور فکر کرد که یک بازیکن یک متر و ۲۰ سانتی را گذاشت دفاع وسط؟ هر دو گل را هم از روی سر مهدی شیری خوردیم! همان بازیکنی که در فینال آسیا آن بلا را بر سر تیم آورد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مربیان تیم دائم در حال مصاحبه کردن هستند. در واقع خود مربیان برای خودشان چالش ایجاد می کنند. آقای گل محمدی! تو کار خودت را بکن چکار به رسول پناه داری؟ ما هم باید به عنوان یک هوادار حمایت کنیم که می کنیم.

وی افزود: آخر یحیی چطور فکر کرد که یک بازیکن یک متر و ۲۰ سانتی را گذاشت دفاع وسط؟ هر دو گل را هم از روی سر مهدی شیری خوردیم! همان بازیکنی که در فینال آسیا آن بلا را بر سر تیم آورد. آقای گل محمدی! که ۱۱ میلیارد قرارداد بستی و ۸۰ درصدش را هم گرفتی و کلی هم آپشن در قراردادت داری! بعد این تیم را تحویل هوادار می دهی . درصورتی که تیمی که قهرمان شد تیم برانکو و کالدرون بود. ما از نظر مهره هیچ کم و کسری نداریم و دست کادر فنی بازِ باز است. به جای پرداختن به حواشی بیا و به وضعیت فنی پرسپولیس رسیدگی کن. ما که می دانیم شما هر جا بودی نصفه کاره بیرون رفتی! اکسین البرز، ذوب آهن، تراکتور، نساجی قائمشهر، همین پرسپولیس و شهرخودرو تیم هایی بودند که همه با تو نصفه کار کردند.

بیشتر بخوانید:
فنونی زاده: وقتی باقری روی نیمکت است، مطهری جایگاهی کنار زمین پرسپولیس ندارد
فنونی زاده: آقای پیروانی چرا به شجاع، بشار و نعمتی اجازه مذاکره با رقیب…
فنونی زاده: این پرسپولیس می‌تواند تا فینال آسیا هم برود

انتهای پیام/