آخرین مصاحبه مرحوم مهرداد میناوند با شبکه لحظه + فیلم

مهرداد میناوند متولد سال ۱۳۵۴ بود و طی سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲، ۷۵ بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را بر تن کرد. وی به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا شب گذشته فوت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهرداد میناوند متولد سال ۱۳۵۴ بود و طی سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲، ۷۵ بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را بر تن کرد. این مدافع چپ فوتبال ایران سال ۱۳۷۴ از پاس به تیم پرسپولیس آمد و در ۳ سال حضورش ۸۹ بار با پیراهن این تیم بازی کرد و ۱۳گل به ثمر رساند. او در ادامه به اشتورم گراتس اتریش ترانسفر شد و طی ۳ سال ۶۷ بازی هم برای این تیم انجام داد.

میناوند در ادامه برای شارلوا بلژیک و الشباب امارات بازی کرد و دوباره در سال ۱۳۸۲ به پرسپولیس بازگشت و پیراهن تیم محبوب خود را برتن کرد. دوره دوم حضورش در پرسپولیس فقط یک سال طول کشیده و در ادامه این مدافع چپ پا راهی سپاهان و راه‌آهن شد و در سال ۱۳۸۴ از فوتبال خداحافظی کرد.

میناوند در عرصه مربیگری خیلی فعالیت نکرد و فقط دو سال در خونه‌به‌خونه و یک سال هم در سپیدرود رشت حضور داشت.

دلنوشته شبکه لحظه برای مرحوم میناوند

گاهی کلمات از بیان یک مطلب عاجز می شوند…گاهی وقت آن قدر زود می گذرد که یادمان می رود قدر هم را بدانیم…یادمان می رود لحظات دیگر بر نمی گردند…

دقایقی پیش خبری آمد که باورمان نمی شد، راستش را بگویم هنوز هم باور کردنش سخت است. هنوز هم نگاه می کنیم شاید تکذیب شود، مهرداد میناوند درگذشت؟ مگر می شود؟

مهرداد همانی بود که هزاران مشکل را پشت سر گذاشته بود و به آرزویش رسیده بود، همانی بود که برایش فرقی نمی کرد حریف چقدر است، او می خواست بجنگد، می خواست پیروز شود و سربلند بیرون بیاید.

وقتی به کرونا مبتلا شد و حالش بد شد، دیگر آبی و قرمز نداشت، همه و همه ایمان داشتند که مهرداد می جنگد و دوباره بلند می شود.

مهرداد جنگید اما حیف و هزاران حیف… این کرونای لعنتی که روزانه میلیون ها آدم را می کشد، دستش را روی مهرداد فوتبالی ها گذاشت…

کاش می شد زمان به عقب برگردد، کاش می شد ساعت را متوقف کرد یا حداقل چشم هایمان را ببندیم و باز کنیم تا از این کابوس بیدار شویم.

حالمان بد است ولی باید با این اتفاق تلخ کنار بیاییم، هرچند هنوز باورش نمی کنیم، هنوز منتظریم، منتظریم مهرداد میناوند از روی تخت بیمارستان بلند شود، لبخندی بزند و باز هم کری بخواند اما حیف و هزاران حیف….

فرقی نمی کند فوتبالی با غیرفوتبالی، استقلالی یا پرسپولیسی، نوجوان یا پیرمرد، امشب همه در شوک هستند، شوکی که مانندی تیری به قلب فوتبالمان شلیک شد، تیری که شاید تا مدت ها بیرون کشیدنش سخت باشد…

شاید پزشکان بگویند جسم مهرداد میناوند دیگر بین ما نیست اما باور داریم هنوز هم روحش در میان ماست…

شبکه لحظه یک بار دیگر این اتفاق تلخ را به خانواده مهرداد میناوند و جامعه ورزش تسلیت می گوید.

بیشتر بخوانید:
گزارش تمرین استقلال| گلری قایدی و غفوری/همه چیز تحت تاثیر فوت میناوند
پیکر میناوند در خانه ابدی آرام گرفت/ مروری بر سخنان مهرداد طی سالیان اخیر
مهاجرانی: درگذشت مهرداد میناوند کمرم را شکست

انتهای پیام/