نوازی:بازی سختی است اما می‌توانیم 3 امتیاز را به دست بیاوریم

مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: سپاهان نتایجی خوبی گرفته است، بازی سختی داریم اما مهم این است که آرامش و هدف تمرینی خود را در بازی فردا دنبال کردیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، محمد نوازی در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان در لیگ برتر اظهار داشت: درگذشت مهرداد میناوند را تسلیت می‌گویم و آرزوی سلامتی برای خانواده وی و مردم دارم؛ برای علی انصاریان نیز آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدواریم هرچه زودتر از بیمارستان مرخص شود.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو افزود: تیم سپاهان مهره‌های خوب و قدمت زیادی در لیگ برتر دارد، نتایجی خوبی گرفته است و بازی سختی داریم؛ بازی سختی است اما می‌توانیم 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

وی تصریح کرد: مهم این است که آرامش و هدف تمرینی خود را در بازی فردا دنبال کردیم، اگر بازیکنان اهدافی که داریم را در زمین پیاده کنند، قطعا می‌توانیم پیروز میدان باشیم؛ در صورتی که بخواهیم و به دستورات عمل کنیم.

نوازی خاطرنشان کرد: در صورتی که خودمان باشیم و مثل بازی قبل انگیزه خوبی در زمین داشته باشیم و اگر مقداری نیز شانس با ما یار باشد، امیدواریم بازی خوبی ارائه دهیم.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: بازیکن محروم نداریم اما حسن جعفری، فرامرزی و روح‌الله سیف‌الهی به لدیل مصدومیت نیستند که امیدوارم هرچه زودتر سلامتی خود را به دست بیاورند و به جمع بازیکنان اضافه شوند.

انتهای پیام/