پرسپولیس در آستانه پرداخت پول بودیمیر قرار دارد

پول قرار است از طریق حسابی در یکی از کشورهای همسایه به حساب مورد تایید بودیمیر واریز شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، باشگاه پرسپولیس که به تازگی اعضای جدید هیات مدیره خود را شناخته است در حالی با یکی از سنگین‌ترین بدهی‌ها روبرو شده که پولی در حساب خود ندارد. با این حال مجید صدری که به تازگی با عضویت در هیات مدیره، ریاست آن را نیز بر عهده گرفته است قصد دارد خیلی زود بدهی باشگاه را از طریق منابع مالی جدید پرداخت کند. صدری در حالی قصد دارد این مبلغ را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کند که بدهی بودیمیر با توجه به نرخ روز ارز در بازار، حدود ۱۴ میلیارد تومان است.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز که با کارگزاری برند سرخپوشان به مشکل خورده است به دلیل عدم دریافت مبلغی از سوی این مجموعه تا پایان سال جاری، قصد فسخ قرارداد با آنها را دارد. او تنها دل خوش به تلاش رئیس جدید هیات مدیره است تا پول را به حساب باشگاه تزریق کرده و سرخ‌ها را از محرومیت جدید یا کسر امتیاز در امان نگه دارد.

صدری قرار است عصر امروز جلساتی را در خصوص نحوه دریافت پول از منابع مالی جدید سرخپوشان برگزار کرده تا طلب بودیمیر را تامین کند. این پول قرار است از طریق حسابی در یکی از کشورهای همسایه به حساب مورد تایید بودیمیر واریز شود تا سرخ‌ها بدون هیچ مشکلی در نقل و انتقالات زمستانی فعالیت کرده و بازیکنان مد نظر یحیی گل محمدی را جذب کنند.

منبع: مهر

بیشتر بخوانید:
محمودزاده: اگر پرسپولیس مطالبات بودیمیر را نپردازد، پنجره از همین امروز بسته می شود
پرسپولیس: منتظر خبرهای خوب در پرونده بودیمیر باشید
امیری: دعای خیر مرحوم میناوند باعث شد که گل پرسپولیس در دقیقه ۲۵ زده شود
رودنیل: پرسپولیس توپ را بیرون نزد؟ این نه قانون است و نه تبصره، یک بازی جوانمردانه و دل‌بخواهی است
آقایی: پرسپولیس یک گل بد خورد که نمی‌دانم پنالتی بود یا نه!
سیدجلال حسینی: جلوی پرسپولیس هم خیلی ها فیرپلی نکردند!
بابایی: گل اول پرسپولیس آفساید نباشد فوتبال را کنار می‌گذارم

انتهای پیام/