استقلال به کمیته اخلاق پاسخ داد/ هانی کرده به نیکبخت واحدی به تمرین آمده

فرد غیرمرتبط با نیکبخت واحدی به تمرین آمد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هفته گذشته بود که حضور یک چهره جنجالی و غیرمرتبط با فوتبال در تمرین استقلال سر و صدای زیادی کرد و نه تنها رکن قضایی فدراسیون فوتبال به این ماجرا واکنش نشان داد بلکه یکی از روزنامه‌های ورزشی مدعی شد احتمال برکناری سرپرست استقلال به خاطر این ماجرا وجود دارد. البته کمیته اخلاق هم به این ماجرا ورود کرد و در این راه چند نفر را به این کمیته دعوت کرده است.

در شرایطی که رکن قضایی فدراسیون فوتبال از باشگاه استقلال درباره این مساله توضیح خواسته، اطلاعات حاکی از آن است که باشگاه استقلال در توضیحاتش به فدراسیون اعلام کرده، از آنجایی که در روز حضور این چهره جنجالی، علیرضا نیکبخت واحدی هم در تمرین حضور داشته، نزدیکان تیم فکر کرده‌اند که آن فرد خبرساز و دوستانش، از نزدیکان نیکبخت واحدی هستند و به همین پرویز مظلومی هم اجازه حضور او در تمرین را داده‌اند.

در آن روز خاص، افسر امنیتی هم در تمرین غایب بوده و گویا پرویز مظلومی هم فرد مربوطه را نشناخته تا این جنجال‌ها به وجود بیاید. در این راه ظاهرا پرویز مظلومی مقصر شناخته شده است و به همین دلیل احتمال برکناری او وجود دارد. با توجه به غیبت سلطانی، افسر امنیتی باشگاه استقلال که برای هماهنگی‌های برگزاری اردوی استقلال در مسجد سلیمان روزی که این شخص و همراهانش به تمرین استقلال رفته بودند، پرویز مظلومی سرپرست آبی‌پوشان مسئول برقراری مسایل مختلف از جمله امنیت تمرین و مسایل مربوط به نظم تیمی و تمرین استقلالی ها بوده است. البته هنوز درباره برکناری مظلومی، خبر رسمی منتشر نشده اما به نظر باید باور کرد که او به زودی از سمتش برکنار می‌شود.

منبع: فوتبالی

بیشتر بخوانید:
سیاست استقلال در نقل‌وانتقالات زمستانی چیست؟
کربکندی : جهانی نمی‌تواند به استقلال برود
کاپیتان استقلال گلزن‌ترین مدافع تاریخ آبی‌پوشان
رضاوند: اگر از این نحوه بازی رضایت ندارند پس استقلال چگونه صدرنشین است؟

انتهای پیام/