قلعه نویی: حاضرم از جامعه داوری دلجویی کنم

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در برنامه فوتبال برتر موضوعاتی در خصوص داوران گفت که مورد انتقاد داوران قرار گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: حرف های بنده در فوتبال برتر درباره این موضوع که قضاوت های زیادی علیه من در تیم هایی که بودم انجام شده به این معنا نیست که یک اراده هماهنگ این مسئله را پیش می برده اما به هر حال این مسئله برای بنده در تیم هایی که حضور داشتم اتفاق افتاده و من قصدم این بود که توجه کمیته داوران را به نحوه قضاوت ها در کلیت لیگ بیشتر جلب کنم چرا که سوت ها در تعیین قهرمان و نتایج لیگ برتر بسیار تأثیر گذار است.

وی افزود: من در این حرف ها به هیچ عنوان قصد نداشتم داوران را به چیز خاصی متهم و اگر چنین شائبه ای در ذهن آنها رقم خورده باعث ناراحتی من است چرا که می دانم داوران هم قشر بسیار زحمت کشی هستند و همه از کمبودها و مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کنند، باخبریم. اگر به آرشیو هم مراجعه کنید، بنده از همان سالهای اول مربیگری در مصاحبه هایم همیشه تأکید کرده ام که باید به معیشت داوران فوتبال توجه ویژه بشود.

بیشتر بخوانید:
داوران نسکافه وبعد چای خوردند از قلعه نویی شکایت نکردند
شکایت ۵ داور لیگ برتری از امیر قلعه نویی
صادقی: نباید گول بخوریم/تیم های قلعه نویی همیشه دنبال برد می گردند

انتهای پیام/