انتخاب عجیب مدافع مدنظر پرسپولیس/ لژیونر یا کارگر روز مزد؟

شب گذشته ايمان سليمي در عين ناباوري به تيم سرد اسلواکي پيوست و هنوز هم بسياري از اهالي فوتبال از شنيدن اين خبر شوکه هستند به خصوص که شايعه شده دستمزد او در ليگ اسلواکي حتي از قرارداد کم هزينه ترين تيم ليگ برتر ايران هم به شدت پايين تر است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بازيکني که تا همين چند روز پيش گزينه پيوستن به پرسپوليس بود چگونه چنين سرنوشتي را براي خود رقم زد؟
در حالي که همه منتظر انتقال ايمان سليمي به ليگ سوئد و يک تيم خوب اروپايي بودند، اين بازيکن به سرد اسلواکي پيوست.سال ها پيش يک ايراني در اسلواکي تيم داشت و بازيکنان ايراني را براي فوتبال به اين کشور مي برد و مثل يک کارگر روزمزد به آن ها جاي خواب و سه وعده غذا و حقوق ماهيانه مي داد و به آن ها وعده مي داد که مي توانند در آينده به تيم هاي مطرح اروپايي برويد. شعار اين فرد هم اين بود که تيم هاي بزرگ براي بازي دوستانه به اسلواکي مي آيند و با ديدن بازي بازيکنان مستعد آن ها را جذب مي کنند اما هرگز اين اتفاق براي اين بازيکنان نيفتاد و جمعي از بازيکنان آينده دار فوتبال ما در ليگ اسلواکي حيف شدند… بازيکناني که روياي شان اين بود پاسپورت يک کشور اروپايي را داشته باشند!

حالا مشابه اين اتفاق را مدير برنامه اي ايراني که ساکن اروپاست (ن.م) براي ايمان سليمي رقم زده و يکي از مستعدترين مدافعان مياني فوتبال ما را به ليگ اسلواکي برده است. ايمان سليمي روزي که جفت پايش را داخل يک کفش کرد که در تراکتور نماند، حرف از پرتغال و يونان مي زد و اين اواخر از سوئد و اتريش مي گفت اما ناگهان به تيم هفتم اسلواکي پيوست. آن هم با دستمزدي که مي گويند پس از کسر بيمه و ماليات به ماهي 3 هزار يورو هم نمي رسد.

هواداران فوتبال از خبر اين انتقال بيش از همه شوکه هستند و ايمان سليمي آن زماني که به دليل پيشنهادهاي اروپايي قصد داشت جدا شود توقع داشتند اين بازيکن به يک تيم مطرح اروپايي يا دست کم به ليگي که سطح کيفي اش از فوتبال ايران بالاتر باشد، برود. ايمان با انتخاب اسلواکي به خودش هم بد کرد. او در فوتبال امروز ايران يک استعداد است که بايد از او مراقبت شود.

البته شايد داستان اين باشد که ايمان سليمي به اين تيم اسلواکيايي رفته تا فقط به عنوان يک لژيونر شناخته شود. اما با سطحي که ليگ اسلواکي دارد ايمان سليمي که حتي شانس ملي پوش شدن داشت از پيراهن تيم ملي دور مي شود. اين انتخاب هاي غلط بارها به فوتباليست هاي خوب ما لطمه زده است.

بیشتر بخوانید:
پرسپولیس همچنان در انتظار پاداش آسیایی
پرسپولیس بدون تعطیلی وارد نیم‌ فصل دوم میشود
آخرین وضعیت مصدومان تیم تراکتور برای بازی با پرسپولیس

انتهای پیام/