احمد مددی: سکوت من دلیلی بر عدم حمایت از کادر فنی استقلال نیست

بازیکنان و کادر فنی حق دارند که مطالبات‌شان را بخواهند و قطعا باشگاه در تلاش است که هر چه زودتر درصدی از قراردادها را پرداخت کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، احمد مددی مدیر عامل باشگاه استقلال تهران گفت: بازیکنان و کادر فنی حق دارند که مطالبات‌شان را بخواهند و قطعا باشگاه در تلاش است که هر چه زودتر درصدی از قراردادها را پرداخت کند. شرایط اقتصادی کشور به گونه‌ای است که همه باشگاه‌ها را دچار مشکل کرده است و باشگاه استقلال نیز از این شرایط مستثنی نیست.

وی افزود: بدهی‌های ارزی مانند نیکولای بودوروف را در پیش داریم و اکنون باید نزدیک به 140 هزار یورو به این بازیکن بلغارستانی پرداخت کنیم و هیچ فرصتی هم نداریم. از ابتدای فصل سعی کردیم بیشتر موانع پیش‌روی استقلال را برداریم؛ از بحث مجوز حرفه‌ای‌گری گرفته تا پرداخت بخشی از قرارداد اعضای تیم.

مددی گفت: سکوت من، دلیلی بر عدم حمایت نیست. به جای اینکه در رسانه‌ها باشم، سعی کردم آرامش را به اعضای تیم، کادر فنی و باشگاه انتقال دهم. قطعا محمود فکری و کادر فنی استقلال مورد حمایت ما قرار داشته و دارند. استقلال مسابقات حساسی در ادامه لیگ برتر، آسیا و جام حذفی در پیش دارد و همه باید یکدل و منسجم به سمت موفقیت گام برداریم.

بیشتر بخوانید:
مددی: خوشبختانه بابک مرادی در پرونده شکایت ماشین سازی پیروز شد
مانع جدید بر سر راه عضویت احمد مددی در هیات مدیره استقلال
وعده مددی به بازیکنان استقلال برای پرداخت مطالبات

انتهای پیام/