ماجرای نامداری و عضویت در هیات مدیره استقلال

با اینکه توافق‌ها برای اضافه شدن نامداری به تیم مدیریتی استقلال صورت گرفته بود اما خبری از ورود او به هیات مدیره استقلال نشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی نامداری همان هوادار ثروتمند استقلال است که رقمی بین 35 تا 40 میلیارد تومان به باشگاه استقلال کمک کرده است. کمکی که طبق ادعای برخی رسانه‌ها، در ازای عضویت این فرد در هیات مدیره استقلال انجام شده و با اینکه توافق‌ها برای اضافه شدن نامداری به تیم مدیریتی استقلال صورت گرفته بود اما خبری از ورود او به هیات مدیره استقلال نشد و هوادار ثروتمند استقلال فقط به عنوان مشاور هیات مدیره در کنار این باشگاه حضور دارد.

احتمالا در جریان این موضوع هستید که از روزی که حضور نامداری در هیات مدیره استقلال منتفی شد، چک‌هایی که با امضای او در اختیار طلبکاران استقلال قرار گرفته بود، پاس نشد تا مشکل جدیدی برای این تیم درست شود.

در شرایطی که گفته می‌شود نامداری به دنبال پس گرفتن کمک مالی‌اش به باشگاه استقلال است، امروز یک کانال تلگرامی روی این موضوع مانور کرد که امضا نشدن حکم نامداری توسط وزارت ورزش باعث شده که مشکلات مالی استقلال، مدیران این باشگاه را حسابی به دردسر بیندازد و باید دید به چه دلیل وزارت ورزش حاضر نشده این فرد را وارد هیات مدیره استقلال کند.

منبع: فوتبالی

بیشتر بخوانید:
لیست محمود فکری برای نیم فصل دوم استقلال
گزارش تمرین استقلال| تاخیر فکری به خاطر حضور در جلسه هیات مدیره/غیبت 2 بازیکن و حضور یک پیشکسوت
ماجرای پیشنهاد سوئدی برای بازیکن جوان استقلال
مذاکرات استقلال با میلیچ به بن‌بست خورد
احمد مددی: سکوت من دلیلی بر عدم حمایت از کادر فنی استقلال نیست

انتهای پیام/