انصاریان کدام مدیرعامل پرسپولیس را تا آخر عمر نبخشید؟

علی انصاریان روز گذشته پس از تحمل بیماری کرونا در بیمارستان فرهیختگان دار فانی را وداع گفت. او در یکی از مصاحبه‎‌‌های معروفش گفته بود:« تا آخر عمرم مدیرعامل وقت پرسپولیس را نخواهم بخشید»

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  علی انصاریان معروف بود به اینکه دیوانه وار عاشق علی پروین است و به قول معروف « یک علی پروینی دو آتیشه» بود. به همین خاطر به اجبار او دوبار از پرسپولیس کنار گذاشته شد. یک بار در دوران اکبر غمخوار که با روی کار آمدنش دایره اختیارات علی پروین را کم کرد و سرمربی جدیدی چون وینگو بگوویچ را به این تیم آورد. در آن دوران 7 بازیکن پرسپولیس به حمایت از علی پروین از جمع سرخ ها جدا شدند و اکثرا راهی پاس شدند؛ بهنام ابوالقاسم پور و بهروز رهبری فر به پاس رفتند و علی انصاریان نیز راهی سایپا شد.

یک بار هم در دوران مدیریت محمدحسن انصاری فرد در سال 85 که آری هان هلندی را به پرسپولیس آورد تا تحول بزرگی را در دوران عبور از علی پروین ایجاد کند. بازیکنان تحت حمایت پروین توسط انصاری فرد در لیست خروج قرار گرفتند تا در واقع یک پاکسازی از سوی انصاری فرد رخ دهد. انصاریان هم از لج این مدیر راهی استقلال شد.

انصاریان در گفت و گو با مهران مدیری در سال 1395 گفت:« وقتی به استقلال رفتم اجازه دهید با این مثال توضیح دهم؛ انگار از یک ساختمان چند طبقه به سمت پایین پرت شدم و هر بار به زمین با سرعت بالا نزدیک می شدم میفهمیدم باید برگردم اما راهی برای بازگشت نبود. اما همینجا از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم که دلشان را شکستم.»

انصاریان اما در ادامه همان گفت و گو اشاره دقیقی به وقایع آن سال ها کرد:« هیچوقت آن مدیر ( یعنی محمدحسن انصاری فرد) را نمی بخشم که من را به سمت درب خروج باشگاه هدایت کرد و باعث شد سرنوشت زندگی من تغییر کند». انصاریان یک فصل برای استقلال بازی کرد و 4 گل نیز وارد دروازه رقبا کرد و عملکرد قابل قبولی نیز از خودش به جای گذاشت. اما بعد از جدایی از پرسپولیس دیگر آن عملکرد درخشان را از خودش ثبت نکرد و با عوض کردن پنج تیم نتوانست آنطور که باید بدرخشد. بله تغییر مسیر فوتبالی انصاریان باعث شد تا او در سال 1390 از فوتبال برای همیشه خداحافظی کند.

بیشتر بخوانید:
علی انصاریان چطور در سن 19 سالگی تبدیل به تیتر یک رسانه‌های ورزشی شد؟
منصوریان: برای انصاریان تربت کربلا آوردم
بازتاب درگذشت علی انصاریان در رسانه‌های خارجی
رئیس هیات مدیره پرسپولیس: مراسمی در فضای مجازی برای انصاریان برگزار خواهد شد
رضا رویگری: درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان را تسلیت می گویم
محمد علیزاده: هنوز هم نبود علی انصاریان را باور نمی کنم
گرشاسبی: نام مادر همیشه بر سر زبان علی انصاریان بود
پروین: خدا به مادر ⁧علی انصاریان⁩ صبر دهد
علی انصاریان به خاک سپرده شد + عکس
مدير عامل بهشت زهرا: علی انصاریان درکنار پدرش در قطعه ۲۲۲ آرام می گیرد
علی کریمی: من بهترین رفیق هایم را در این هفته از دست داده ام
پیام تسلیت باشگاه استقلال درپی درگذشت علی انصاریان
درخواست خانواده انصاریان از مردم
وخامت حال مادر علی انصاریان پس از مطلع شدن از فوت فرزندش
استوری علی انصاریان به مناسبت روز مادر در سال گذشته
جزئیات فوت علی انصاریان از زبان دکتر هاشمیان
واکنش ها به فوت علی انصاریان
علی انصاریان به علت ابتلا به ویروس کرونا درگذشت

انتهای پیام/