پرویز مظلومی: در تلاش برای تهیه پیراهن مشکی برای استقلال هستیم

روز گذشته علی انصاریان بازیکن سابق تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا دار فانی را وداع گفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، پرویز مظلومی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: واقعا همه شوکه شده ایم. در فاصله یک هفته دو جوان رعنا، دو ملی پوش و دو چهره دوست داشتنی را از دست دادیم. هنوز هم باورمان نمی شود که مهرداد میناوند و علی انصاریان دیگر در جمع ما نباشند. هفته گذشته برای مهرداد با بازوبند مشکی و با بنر برای تسلیت وارد زمین شدیم. برای بازی این هفته هم داغدار درگذشت علی انصاریان هستیم و بنر و پارچه نوشت برای تسلیت و همدردی سفارش می دهیم و حتما نوارهای مشکی روی لباس بازیکنان استقلال هم قرار می دهیم.

وی افزود: البته در تلاش هستیم در صورتی که امکانش باشد، با هماهنگی تولید کننده پوشاک تیم، روز جمعه با لباس مشکی به میدان برویم. فرصت زیادی تا زمان بازی با نساجی نیست ولی فردا صبح پیگیری های لازم را انجام می دهیم تا اگر امکان پذیر بود و لباس ها تا روز جمعه آماده شد، با پیراهن مشکی بازی کنیم. به هرحال انصاریان عزیز برای استقلال هم یک فصل بازی کرد و بخشی از تاریخ فوتبال ماست.

بیشتر بخوانید:
مظلومی در آستانه برکناری از سرپرستی استقلال
مظلومی: برخی رسانه‌ها از شیطنت دست بردارند

مظلومی: وضعیت کرونای آقای مرفاوی خفیف است/ تست برهانی منفی بود

انتهای پیام/