چمنیان : از سید جلال غفلت کردیم و یار گیری نکردیم

تیم فوتبال تراکتور در خانه با نتیجه 1 بر 0 مقابل تیم فوتبال پرسپولیس شکست خورد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، عباس چمنیان در پایان بازی تیم تراکتور برابر پرسپولیس اظهار داشت: از هواداران عذرخواهی می‌کنم بخاطر کسب این نتیجه در بازی خانگی. امروز روزی بود که اگر اشتباه می‌کردیم دچار مشکل می‌شدیم و همین اتفاق هم افتاد. از سید جلال  غفلت کردیم و یار گیری نکردیم. تا قبل از گل پرسپولیس روند بازی بد نبود،  عدم دقت بود که نتوانستیم گل تساوی را بزنیم. دژاگه را روی نیمکت داشتیم اما مصدوم بود. بازهم از هوادارن معذرت می‌خواهم.

وی در رابطه با اینکه چرا مسعود شجاعی در کنفرانس خبری شرکت نمی‌کند، عنوان کرد: شجاعی به دلیل نداشتن کارت مربی‌گری نمی‌تواند در کنفرانس حضور پیدا کند. من به نمایندگی از او حضور دارم. او از هفته پنجم تیمش را تحویل گرفت و همه می‌دانند که این کار سختی است و زمان زیادی برای جایگزینی کادر قبلی نیاز داشت.

مربی تیم تراکتور گفت: تیم تراکتور نوسان زیادی دارد و در آینده با ترمیم این مشکلات رفع می‌شود. بعضی اوقات عملکرد خوبی دارد و بعضی اوقات نه. اگر مقداری به ثبات برسد اوضاع بهتر می‌شود.

وی در رابطه با عملکرد مهاجمین تیم تراکتور عنوان کرد: در این بازی و بازی قبل حمزاوی را بازی دادیم و نتواست از پس این کار برآید. چند بازی از او استفاده نکردیم و بجز محمد عباس‌زاده بقیه مهاجمین مان عملکرد خوبی از خود نشان نداده‌اند. بازیکنان ما تمرکز کافی را ندارند. با حضور بازیکنان با کیفیت این حل می‌شود.

بیشتر بخوانید:
چمنیان: باید از اشتباهات‌مان درس بگیریم
چمنیان: شکست پرسپولیس زنگ خطری برای تراکتور است
چمنیان : کیفیت لیگ ما امسال بالا است

انتهای پیام/