حسن روشن: اخبار بد انگار تمامی ندارد / کادرفنی استقلال نیازی به تقویت ندارد

محمود فکری بیشتر به دنبال نتیجه است. با توجه به مهره‌های زیادی که دارد می‌تواند به زودی به ارنج دلخواه خود دست یابد و در ادامه شاهد بازی‌های زیبا هم باشیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: محمود فکری بیشتر به دنبال نتیجه است. با توجه به مهره‌های زیادی که دارد می‌تواند به زودی به ارنج دلخواه خود دست یابد و در ادامه شاهد بازی‌های زیبا هم باشیم. فکری از مربیان فنی و خوب لیگ امسال است. تجارب صمد مرفاوی و پرویز مظلومی حتما به کار استقلال می‌آید. آرش برهانی و حنیف هم نیرو‌های جوانی هستند که تعصب را به تیم تزریق می‌کنند و در کل بار فنی نیمکت استقلال کم نیست.

وی افزود: آبی پوشان باید هوشیار باشند که اسیر نساجی نشوند. اگر آنها فکر کنند که از پیش برنده هستند کار برایشان سخت خواهد شد. غرور می‌تواند به استقلال ضربه زده و این تیم را از صدر جدول پائین بکشد. بنابراین نیاز است که فکری قبل از شروع هر تمرین با بازیکنانش در این خصوص صحبت کرده تا آنها روز جمعه یک بازی قابل قبول را به نمایش گذاشته و سه امتیاز را از آن خود کنند.

روشن در پایان گفت: واقعا نمی‌دانم چه بگویم. اخبار بد انگاری تمامی ندارد. خدا رحمت کند علی را پسر نازنینی بود. از انصاریان همه خاطره خوب به یاد دارند و امیدوارم روحش قرین رحمت و شادی باشد. از خدای متعال برای خانواده و بستگان علی آرزوی صبر و سلامتی دارند و امیدوارم که دیگر خبر بدی‌ نشنویم.

بیشتر بخوانید:
حسن روشن: استقلال فعلا خوب نتیجه گرفته است
حسن روشن : در واگذای استقلال و پرسپولیس همه سرکاریم
حسن روشن : تا هوادار خوشحال است از فکری حمایت می‌کنیم

انتهای پیام/