محمود فکری: مددی قول داد با حضور در تمرین استقلال ارتباط با بازیکنان را بیشتر کند

محمود فکری بعد از جلسه‌ با مدیران تیم استقلال در ساختمان باشگاه اظهار داشت: جلسه‌ای که الان با مددی داشتم بیشتر در مورد مشکلات مالی و پشتیبانی بازیکنان بود و یک سری اختلاف نظر بین بازیکنان و باشگاه بوده است.اینکه چقدر بازیکنان دریافت کردند و چقدر طلب دارند برای این فصل.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مددی قول داد این هفته سر تمرین بیاید تا ارتباط‌ها بیشتر، بهتر شود. همه یک مجموعه هستیم و مکمکل یکدیگر هستیم. نتیجه‌ای که می‌گیریم باعث موفقیت همه می‌شود، همه در یک کشتی نشسته‌ایم و باید سوء تفاهم‌ها برطرف شود.

سرمربی استقلال در مورد اینکه او باید ارتباط بهتری با برخی بازیکنان پیدا کند، برخی بازیکنان از شما انتقاد کردند، گفت: این بیشتر ساخته ذهن شما دوستان باشد. چنین چیزی نبوده است بخواهیم تکذیبش کنیم. باید مشکلات مالی بازیکان برطرف شود. مشکلات پشتیبانی برطرف شود. اختلاف نظر‌ها در پرداختی‌ها هم حل شود. اختلافی بین قرارداد با مدیریت قبلی باشگاه هم بوده است.

وی ادامه داد: در کنار نتیجه‌گیری، هواداران بازیچه دست برخی نشوند متاسفانه در این چند وقت بازیچه شده‌ایم و باید مدیران حمایت بیشتری کنند و ما هم تلاش بیشتری کنیم. هم در فهرست زیر 23 سال و هم در فهرست بازیکنان بزرگسال جا داریم و برای این فصل با تکمیل لیست جذب بازیکن کافی است و باید ببینیم برای فصل های بعد هستیم یا نه. وریا امروز با پزشکان تیم تماس گرفت که سرما خورده و ما هم این را قبول کردیم.

بیشتر بخوانید:
حضور فکری در محل باشگاه استقلال
اسماعیلی: انگار یتیم هستیم/ اگر فکری را نمی‌خواهید رُک بگویید
مظاهری: تفکرات فکری فشار روی دروازه‌بان‌های استقلال را زیاد می کند

انتهای پیام/