کومان:برای قهرمانی لالیگا خوشبین هستیم

سرمربی بارسلونا در نشست خبری دیدار با بتیس در خصوص آینده مسی، وضعیت گریژمان، دمبله و دیگر بازیکنان صحبت کردند و به اظهارات پیکه علیه داوری واکنش نشان داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،کومان در نشست خبری پیش از دیدار امشب مقابل رئال بتیس اظهار داشت: در خصوص فاتی مهمترین چیز این است که او با ذهن مناسب ریکاوری خود را در پیش گیرد. آنسو آینده‌ای روشن مقابلش دارد و ما باید بهترین اتفاقات را برای او رقم بزنیم.

به گزارش فارس، بارسلونا چهارشنبه شب در نیمه نهایی کوپادل‌ری به مصاف سویا خواهد رفت. برخی خبرنگاران مدعی هستند که بارسا برای آن تقابل حساس، فرداشب باید با یارهای ذخیره خود به میدان برود.

کومان در خصوص چینش بازیکنان گفت:‌ هیچ وقت نمی‌توانید بگویید که کدام بازی مهمتر است. مهمترین بازی همیشه اولین بازی شماست. ما در نیمه نهایی هستیم و سویا تیمی قدرتمند است ولی باید روز به روز پیش برویم.

کومان درباره آینده مسی گفت: مثل همان چیزی که در روزهای گذشته گفته‌ام، فقط یک نفر می‌تواند به این سوال پاسخ دهد و آن هم لئو است. مشخصاً من دوست دارم که او سالیان سال در اینجا بماند و خوشحال باشد. چون معتقدم اگر او خوشحال باشد کیفیت تیم ما نیز به وضوح افزایش خواهد یافت.

سرمربی بارسلونا درباره جدال جذاب مقابل گرانادا و بازگشت مقابل این تیم در دقایق پایانی اظهار داشت: من از انگیزه تیم بسیار خوشحالم و به آن افتخار می‌کنم اما این شیرینی نباید زیاد دوام داشته باشد. امروز روز جدیدی است و باید به بازی بعد فکر کنیم.

کومان درباره مصدومیت سرخیو روبرتو و آمادگی اومتیتی گفت: روبرتو بازی اول لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاریس را از دست خواهد داد. بین 2 نیمه بازی مقابل گرانادا من از او پرسیدم که حالش چطور است و او پاسخ داد خوبم اما در دقیقه هشتم نیمه دوم دوباره آسیب دید.

وی ادامه داد: اومتیتی نیز مصدومیتش را به خوبی پشت سر گذاشته و برای دفاع مرکزی آماده است. من چندین مدافع دارم که یکی از یکی بهتر است. روی تمام آنها حسابی ویژه بازکرده‌ام.

کومان گفت: ما همیشه در خصوص اینکه به چه کسی بازی دهیم، آنالیز می‌کنیم و بعد تصمیم می‌گیریم. آرائخو چندین بازی در ترکیب بوده و ما هفته‌ای پیچیده داریم. باید تصمیم بگیریم که آیا او در ترکیب اصلی حضور داشته باشد یا خیر.

سرمربی بارسلونا درباره وضعیت آسیب دیدگی دمبله نیز گفت: برای هر بازیکن وضعیت جسمانی‌اش مهمترین چیز است. او از لحاظ فیزیکی اوضاع خوبی دارد و پیشرفت هم کرده است. اگر اینگونه نبود نمی‌توانستیم در ماه گذشته در هر بازی روی او حساب باز کنیم.

وی درباره گریژمان نیز اظهار داشت: وقتی به عنوان مربی بارسلونا انتخاب شدم، آنتوان را صدا کردم و به او گفتم که به این بازیکن اطمینان زیادی دارم. این مسئله را پای تلفن گفتم که احساس کند اهمیت ویژه‌ای در تیم دارد. هیچ وقت به او شک نداشتم زیرا همیشه به خودش سخت می‌گیرد و می‌خواهد بهترین نمایشش را به اجرا گذارد.

کومان اظهار داشت: همیشه برای قهرمانی در لالیگا امید وجود دارد. باید به نتایج اتلتیکو نگاه کنیم و منتظر لغزش آنها باشیم. البته آنها تیمی قدرتمند هستند و بازی عقب افتاده نیز دارند. ما باید به پیروزی‌های خود ادامه دهیم ولی بدانیم قهرمانی کار سختی است.

در جدول لالیگا اتلتیکومادرید با 19 بازی و 50 امتیاز در صدر قرار دارد و بارسلونا و رئال مادرید با 20 بازی و 40 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای گرفته‌اند.

پیکه در خصوص داوری در چند روز گذشته اظهار داشت که یک داور قدیمی گفته 85 درصد داوران از رئال مادرید حمایت می‌کنند. رونالد کومان در این خصوص گفت: آنها حرف‌های پیکه است و من تنها می‌توانم در خصوص قضاوت‌های داوری در این سال صحبت نکنم، نه سال‌ها پیش. برخی تصمیم‌ها هستند که ما در آن شانسی نداریم ولی فکر نمی‌کنم که داوری ضد ما باشد. آنها تصمیمات داور و اتاق ویدیوچک است.

انتهای پیام/