پشت پرده اختلاف وریا غفوری با باشگاه استقلال چیست؟ فکری می‌‍رود یا کاپیتان؟

وریا غفوری و باشگاه استقلال به بن بست عجیبی برخورد کردند و این بدان معنا است که بزودی باید محمود فکری تصمیم درستی در این خصوص اتخاذ کند وگرنه راه سرمربی و کاپیتان کاملا بطور مشخص جدا شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ماجرا از جایی شروع شد که وریا غفوری در دیدار با نساجی به یکباره با اشاره به کادر فنی درخواست تعویض کرد. او در دقیقه 74 از زمین مسابقه خارج ولی با اعتراض شدید، از ورزشگاه آزادی خارج شد و حتی به رختکن هم نرفت. بعد از مسابقه بود که محمود فکری به حمایت از بازیکن خود پرداخت و گفت او از برخی بازیکنان تیمش عصبی شده بود و اگر از من هم عصبانی باشد حق دارد! این حمایت علنی سرمربی اما پاسخ درستی از سوی کاپیتان نداشت.

انتشار رقم قرارداد اصلاح شده ی وریا غفوری

به یکباره اما رقم قرارداد اصلاح شده ی وریا غفوری با انتشار در خبرگزاری فارس ماجرای کاپیتان و باشگاه استقلال را وارد مرحله جدیدی کرد؛ کاملا مشخص بود که این قرارداد اصلاح شده از داخل باشگاه استقلال به خبرگزاری ها داده شده تا به نوعی وریا را مقابل هوادار قرار دهد که در روزهای بحران شدید اقتصادی؛ چطور کاپیتان که مدعی حمایت از دغدغه مردم است قراردادش را به یکباره از 4 میلیارد و 700 میلیون تومان به 14 میلیارد تومان برای دو فصل رسانده است؟

در ابتدای این فصل و در زمان مدیریت احمد سعادتمند بود که بازیکنان استقلال یکی یکی در طبقه ۲۸ هتل آزادی حضور پیدا کرده و قرارداد‌های خود را تمدید و امضا کردند. در آن برهه، انتقادهای شدیدی به مدیریت باشگاه وارد شد که چرا قرارداد بازیکنان در جایی لاکچری و غیر‌مرتبط برگزار می‌شود و پشت پرده آن چیست.

بعد‌ها صدای بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر بلند شد که باشگاه در آن زمان به آن‌ها وعده‌هایی داده، اما تا امروز محقق نشده است. شب گذشته هم مهدی قائدی به این موضوع معترض شد و ادعا کرد سعادتمند به وی قول داده است قراردادش را اصلاح می‌کند. اما اوج هنرنمایی مدیریت باشگاه در جایی رقم خورد که رقم قرارداد بازیکنی مثل غفوری برای این فصل حدود ۳ برابر و برای فصل آینده ۴ برابر شد!

غفوری فصل گذشته قراردادی دو ساله با امیرحسین فتحی منعقد کرد که آن قرارداد ۲ ساله به مبلغ ۲ میلیارد و دویست میلیون تومان بود و برای این فصل قرارداد این بازیکن به ۲ میلیارد و هفتصد میلیون به صورت خودکار افزایش پیدا می‌کرد، اما در کمال تعجب و بعد از جدایی فتحی، غفوری شبانه همراه با خسرو حیدری و آرش برهانی که هنوز نقش آن‌ها در نقل و انتقالات این فصل مشخص نشده است، راهی هتل آزادی شدند و قرارداد قبلی را فسخ و قراردادی جدید منعقد کردند.

نقش خسرو حیدری در قرارداد وریا غفوری

اصلا مشخص نیست خسرو حیدری این وسط چه نقشی داشته که همراه با وریا غفوری به باشگاه رفته تا قرارداد جدیدی با وریا به این شکل بسته شود؟ آرش برهانی چرا باید در نقش یک مربی حامی افزایش رقم قرارداد وحشتناک یک بازیکن باشد؟ در این بین کار احمد مددی سخت شده چون باید بین سرمربی و کاپیتان یکی را انتخاب کند! اگر وریا را انتخاب کند متهم به بازیکن سالاری می شود و اگر سمت سرمربی را بگیرد حمایت بازیکنان از وریا در نوع خود خالی کردن زیر پای فکری را کلید زده است!

بیشتر بخوانید:
مدیر استقلال: سه زمین چمن و دو سالن بدنسازی کم است؟/از بهترین رستوران‌ها غذا سرو می‌شود
مرفاوی: حسینی فقط ۳ بازی برای استقلال انجام داده؛ این کجا چرخشی است؟
هزینه یک میلیون دلاری رقیب استقلال برای جذب مدافع عراقی
فریبا: جواب ندادن مدیران استقلال کار بدی است
فنونی زاده: رشید مظاهری مثل ترشتگن بازی‌سازی می‌کند و یکی از عوامل موفقیت استقلال است
مدافع استقلال در لیست مسعود شجاعی

انتهای پیام/