ضرب‌الاجل 48 ساعته به پرسپولیس برای پرداخت بدهی 8 میلیاردی

باشگاه شهرخودرو برای طلب این باشگاه از پرسپولیس به AFC شکایت می‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، باشگاه شهرخودرو برای طلب این باشگاه از پرسپولیس به AFC شکایت می‌کند. پس از پیوستن یحیی گل‌محمدی از شهرخودرو به پرسپولیس در نیم‌فصل لیگ نوزدهم، دو باشگاه به توافق مالی رسیدند و قرار شد سرخ‌های پایتخت با پرداخت ۸ میلیارد تومان رضایتنامه سرمربی جدید خود را دریافت کنند. انتقال انجام شد اما چک‌های مدیران و باشگاه پرسپولیس هیچ‌کدام پاس نشد.

جواد طاری بخش مدیر رسانه ای باشگاه شهرخودرو گفت: مسؤولان باشگاه پرسپولیس چندین بار قول دادند این بدهی را پرداخت کنند و کمیته استیناف در دی ماه امسال حکم به پرداخت این مبلغ به باشگاه شهر خودرو را از طرف باشگاه پرسپولیس صادر کرد اما تاکنون این اتفاق رخ نداده و در صورتی که این مبلغ تا 48 ساعت دیگر پرداخت نشود، باشگاه مشهدی به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خواهد کرد.

وی افزود: این مبلغ حق باشگاه شهر خودرو و مطالبه مردم استان خراسان است و باید به حساب باشگاه واریز شود و ما منتظر هستیم این اقدام از طرف باشگاه پرسپولیس صورت بگیرد. در حال حاضر آقای جواد وطنخواه سرپرست مدیرعاملی باشگاه است و تمامی امورات را زیر نظر دارد و تمرینات تیم هم مثل همیشه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:
مدیران شهر خودرو بازداشت شدند/از حمیداوی خبری در دست نیست
با 10 کارت زرد؛ شهر خودرو – نساجی؛ پربرخوردترین بازی هفته
پخش زنده بازی تیم های شهر خودرو – نساجی امروز چهارشنبه 1 بهمن

انتهای پیام/