حمایت علنی وزارت ورزش از کیومرث هاشمی در انتخابات فدراسیون فوتبال!

انتخابات فدراسیون فوتبال پس از ماه ها بلاتکلیفی قرار است دهم اسفند برگزار شود اما در بین کاندیداها هیچ گزینه اصلاح طلب یا حداقل نزدیک به جریان اصلاحات و اعتدال دیده نمی شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اصلاحات نیوز مدعی شد : انتخابات فدراسیون فوتبال پس از ماه ها بلاتکلیفی قرار است دهم اسفند برگزار شود اما در بین کاندیداها هیچ گزینه اصلاح طلب یا حداقل نزدیک به جریان اصلاحات و اعتدال دیده نمی شود. استدلال وزارت ورزش دولت روحانی این است که ما در انتخابات دخالت نمی کنیم و گزینه نداریم اما بررسی انتخابات های ماه های گذشته فدراسیون ها به خوبی نشان می دهد وزارت ورزش سلطانی فر برای تمامی رشته ها گزینه داشته و البته در بیشتر موارد بازنده انتخابات بوده اما نمی توان باور کرد وزیری که برای نیمکت تیم ملی فوتبال گزینه معرفی می کند گزینه ای برای ریاست فدراسیون فوتبال نداشته باشد.

با وجود تکذیب ها وزارت ورزش در انتخابات حاضر است با یک گزینه نیابتی آن هم از تندترین جریان اصولگرا یعنی جبهه پایداری و جمیع بررسی های و کارشناسی ها همچنین تلاش های گسترده سلطانی فر، صالحی امیری ، معاونان و مشاوران به اینجا رسیده که کیومرث هاشمی گزینه دولت اعتدال در انتخابات فدراسیون فوتبال شود.

بیشتر بخوانید:
اصفهانیان: نمی توانم درباره تعلیق شدن یا نشدن فدراسیون فوتبال صحبت کنم
اطلاعیه کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال ایران
اسامی افراد رد صلاحیت شده در انتخابات فدراسیون فوتبال مشخص شد

انتهای پیام/