مومنی : با نشستن کاری از پیش نمی‌رود/ آقای مددی! بلند شو

من خیلی وقت پیش به مدیران باشگاه گفتم که یک نظارتی به ورزشگاه امام رضا شود و الان پیشنهاد من این است که کیفیت ورزشگاه بهتر شود و جای چمن مصنوعی، چمن طبیعی گذاشته شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تیم استقلال یک تیم محلی نیست که زمین تمرینش هرروز یک جای متفاوت باشد. اگر وزارت‌خانه کمک نمی‌کند، باید از طریق اسپانسر جلو برویم. باید ما به آقای فکری کمک کنیم و از او حمایت کنیم. استقلال افتخارات زیادی دارد. آسیا با استقلال شناخته می‌شود چون پیشینه‌اش ثابت شده که این تیم افتخار آفریده است. شاید برخی تیم‌ها در این زمینه تلاش کردند اما این تیم شایسته این است که حمایت شود.

وی افزود: من خیلی وقت پیش به مدیران باشگاه گفتم که یک نظارتی به ورزشگاه امام رضا شود و الان پیشنهاد من این است که کیفیت ورزشگاه بهتر شود و جای چمن مصنوعی، چمن طبیعی گذاشته شود. همینطور کمپ حجازی را درست کنند و به تیم‌های پایه بدهند. به نظر من با اتاق نشستن کاری از پیش نمی‌ود و باید برای این کار زحمت کشید. آقای مددی بلند شو و برو چمن ورزشگاه امام رضا و چمن آنجا طبیعی کن و ۱۰ میلیارد برای آنجا هزینه کن. اگر بدهکار هم شوی، مشکلی پیش نمی‌آید و هواداران راضی هستند.

بیشتر بخوانید:
مومنی: شاید مظاهری حرفی زده باشد اما فکری نباید خودزنی کند
مومنی: استقلال روی خلاقیت فردی گل می‌زند نه تاکتیکی!
دربی ۹۴| مومنی: استقلال به چیزی که مدنظرش بود رسید اما پرسپولیس بهتر بازی…

انتهای پیام/