اولیایی: آقایانی که قرارداد بسته‌اند الان بیایند از جیب‌شان پرداخت کنند

بیش از ۷۰ درصد کسانی که به هیئت مدیره آمده‌اند به جهت کمک اقتصادی، با این نیت که سرمایه‌دار هستند و می‌خواهند به باشگاه پول تزریق کنند، به مجموعه اضافه شده‌اند. بالاخره آنها کارشناس مدیریت و فوتبال که نبوده‌اند که الان بیایند و هزینه کنند!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کاظم اولیایی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: این آقایان چند برابر آن مبلغی که داده‌اند هزینه‌های باشگاه را بالا برده‌اند. قرارداد‌های جدید نشان می‌دهد که برخی برای اینکه ماندگاری خود را تثبیت کنند فقط یک عدد روی کاغذ می‌نوشتند! آقایانی که قرارداد بسته‌اند الان بیایند محبت و از جیب‌شان این پول‌ها را پرداخت کنند. اینجا باشگاه استقلال است کاروانسرا که نیست! اعضای هیئت مدیره‌ای که این همه در صحنه هستند و تبلیغات خودشان را می‌کنند باید پاسخگو باشند که چرا قرارداد بازیکن فاش می شود؟

وی افزود: وقتی به یک هتل لاکچری می‌روند که پُز بدهند معلوم است که اعداد و ارقام قراردادهایشان هم کارشناسی شده نیست.زمانی که آقای سعادتمند مدیرعامل بودند رئیس هیئت مدیره چه کسی بود؟ ایشان هم مسئول هستند. آقای سعادتمند نیستند اما آن ها که هستند پاسخگو باشند که با چه نیتی آمده اند؟ برنامه شان چه بوده و چه کمکی کرده اند؟ هواداران با وجود صدرنشینی خوشحال نیستند علت آن هم عدم انسجام در حوزه مدیریت است.

بیشتر بخوانید:
اولیایی: قانون گریزی در DNA باشگاه ‌های ما رسوخ کرده /برای قهرمانی در آسیا…
اولیایی: دخالت نمایندگان مجلس باعث تاخیر در انتخاب مدیرعامل استقلال شد
اولیایی: دود مداخله مجلس در کار وزارت به چشم هوادار استقلال می رود

انتهای پیام/