جذاب‌ترین مناظره‌های انتخاباتی؛ تقابل علی کریمی و مصطفی آجرلو در تلویزیون

چهار کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال از سوی نهادهای نظارتی تایید صلاحیت و یکی از آنها که حیدر بهاروند باشد ردصلاحیت شدند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، روز گذشته وضعیت تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست و پست نایب رئیسی و اعضای هیات رئیسه مشخص شد که طی آن فریدون اصفهانیان و حیدر بهاروند ردصلاحیت شدند و سایر افراد اما تایید و می توانند در مناظرات انتخاباتی نیز شرکت کنند.

یکی از اهداف جدید صدا و سیما برای انتخابات فدراسیون فوتبال این است که بتواند همانند مناظره های انتخاباتی برای ریاست جمهوری، مناظره های داغ دو به دو را بین این 4 نفر برگزار کند تا آنها بتوانند ایده و برنامه های خود را به مردم ارایه دهند تا هم مردم شناخت بهتری از این افراد داشته باشند تا هم نسبت به برخی مسایل شفافیت بیشتری مطرح شود.

مناظره های داغ انتخاباتی/ تقابل استیل آذینی ها در فدراسیون

در این بین اما اگر این اتفاق رخ دهد شاهد چندین مناظر داغ انتخاباتی خواهیم بود که به طور قطع تقابل علی کریمی و مصطفی آجرلو می تواند یکی از جذاب ترین مناظره های تلویزیونی را شکل دهد. این دو در استیل آذین باهم حضور داشتند که مصطفی آجرلو رای به اخراج علی کریمی از این تیم داد ولی با وتو حسین هدایتی، علی کریمی به این تیم برگشت و آجرلو از این تیم رفت.

تقابل دو رویکرد کاملا متفاوت نسبت به فوتبال می تواند جذابیت خاصی را در تلویزیون و اهالی فوتبال ایجاد کند و البته خوراک خبری خیلی خوبی به رسانه ها و البته فضای مجازی تا چند روز خواهد داد. همچنین تقابل کیومرث هاشمی و علی کریمی نیز در این انتخابات می تواند جلب توجه کند چون در فضای رسانه ای و مجازی، کیومرث هاشمی یکی از افرادی است که او را به وزارت ورزش منصوب می دانند هرچند وزیر ورزش چنین صحبتی را از اساس رد کرده است.

بیشتر بخوانید:
حذف حیدر بهاروند و اصفهانیان از انتخابات فوتبال
حمایت علنی وزارت ورزش از کیومرث هاشمی در انتخابات فدراسیون فوتبال!
علی نژاد: وزارت ورزش نقشی در تایید صلاحیت انتخابات فدراسیون ندارد

انتهای پیام/