مهدی : بازی‌های تیم ملی هم لغو شود، به کار ما نمی‌آید

باید صبر کنیم تا براساس تغییرات که در برنامه ایجاد می‌شود تصمیم بگیریم، اما تمام سعی خودمان را انجام می‌دهیم تا در کمترین زمان ممکن هم لیگ را برگزار کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: باید صبر کنیم تا براساس تغییرات که در برنامه ایجاد می‌شود تصمیم بگیریم، اما تمام سعی خودمان را انجام می‌دهیم تا در کمترین زمان ممکن هم لیگ را برگزار کنیم.البته با لغو احتمالی بازی ایران بازهم در فیفا دی نمی‌توان لیگ را برگزار کرد و این قانون فیفا است و به نوعی به کار ما نمی‌آید. ما بیشتر دعا می‌کنیم که بازی‌ها بدون تاخیر و براساس همان برنامه برگزار شود تا برنامه ما هم بهم نریزد.

وی افزود: در برنامه ابلاغی به تیم‌ها هفته هجدهم هم طبق روال برگزار می‌شود و براساس اینکه تیم ملی ۲۸ فروردین به اردو خواهد رفت در این فرصت ۱۲ روزه دیگر لیگ را برگزار نخواهیم کرد و شاید یک دیدار از جام حذفی را برگزار کنیم تا به تیم‌ها خیلی فشار هم وارد نشود.

سهیل مهدی در پایان گفت: تا دهم فروردین فیفا دی است و سرمربی تیم ملی این تاریخ را رزرو کرده و ما هم تعطیلات لیگ را در همین زمان خواهیم گذاشت و به نوعی این تعطیلات میان فصل است. بعد از آن نیز از ۱۲ یا ۱۴ فروردین لیگ را آغاز می‌کنیم و بلافاصله باید برای آغاز لیگ قهرمانان تعطیل کنیم. به هر شکل برنامه خیلی فشرده‌ای وجود دارد و امیدواریم به بهترین نحو ممکن شرایط را کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید:
سهیل مهدی: احتمال دارد لیگ برتری‌ها قبل از عید در جام حذفی شرکت کنند
مظلومی:مطمئنم سهیل مهدی نگاه رنگی ندارد ولی نمی دانم چه اتفاقی رخ داده است
نکونام: فکر کنم به سهیل مهدی از طبقه بالا دستور می دهند

انتهای پیام/