پرسپولیس – مس رفسنجان/سه امتیاز با فرصت سوزی مهاجمان یا برد اقتصادی

پرسپولیس در بازی معوقه از هفته نهم لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال مس رفسنجان رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شاگردان گل محمدی در شرایطی در این دیدار به مصاف حریف رفتند که شاگردان ربیعی در پنج بازی گذشته با ۳ برد و دو تساوی نتایج خوبی کسب کرده بودند.

در این مطلب قصد داریم به بررسی اجمالی این مطلب بپردازیم‌.

دراین مسابقه از حیث مالکیت توپ پرسپولیس با مالکیت نزدیک به ۶۰ درصد تصاحب توپ رو را به حریف دیکته کرد

در این دیدار مسابقه شاگردان گل محمدی با خلق ۱۶ موقعیت گلزنی یکی از پرشمار ترین نرخ موقعیت گل در یک بازی لیگ برتر را به ثبت رساندند اما در مقابل تنها ۶ توپ در چهار چوپ داشتند.

اما شاگردان ربیعی با وجود میهمانی بازی قابل قبولی به نمایش گذاشتند و شش توپ به سمت دروازه نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا نواختند.

در شاخصه پاس صحیح براساس آمارهای دریافتی در سرخپوشان در این دیدار ۸۵ درصد پاس صحیح از ششصد پاس رد و بدل شده را به ثبت رساندند.که میلاد سرلک وکمال کامیابی نیا و امید عالیشاه بیشترین سهم را در این حیث داشتند.

در این بازی سید جلال حسینی موفق شد تک گل سه امتیازی را به ثمر برساند که در ادامه عملکرد این بازیکن را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

سید جلال حسینی در این مسابقه در ۱۳ دوئل دفاعی حضور داشت که در ۱۱ مورد موفق بود در حیث پاس صحیح هم نود درصد از پاسهایش را موفق به همبازیانش رساند تا عملکرد مثبتی را به ثبت برساند و در مجموع بهترین بازیکن زمین باشد.

بیشتر بخوانید:
تمرین ریکاوری پرسپولیسی ها برای امروز
عالیشاه آقای پاس گل پرسپولیس / تعویضی همه چیز کامل
شکوری : تا 2 اسفند پنجره های پرسپولیس باز می شود

انتهای پیام/