توهمات جدید وزیر ورزش با طعم دروغ در رسانه ملی

وزیر ورزش می گوید: پرسپولیس 2 بار به فینال و استقلال هم به یک چهارم آسیا رسیده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، درحالی که وزیر اجباری ورزش داغ پاسخگویی در یک نشست خبری را بر دل هواداران فوتبال و اصحاب رسانه گذاشته، ساعتی پیش در قاب سفارشی رسانه ملی (شبکه 5) ظاهر شد و با گل و بلبل جلوه دادن اوضاع ورزش کشور به مناسبت 22 بهمن، باز هم کام ورزش‌دوستان علی الخصوص اهالی فوتبال را تلخ کرد.

سلطانی‌فر در این اظهاراتش اعتقاد داشت اگر اشتباه منجر به گل اول ژاپن رخ نمی‌داد، تیم ملی می‌توانست به فینال برسد و قطر را هم به راحتی! در فینال شکست دهد تا قهرمان آسیا شود. اما جناب وزیر یادش رفته که تا قبل از آن اشتباه، تیم ملی به شدت تحت فشار بود و برای همه ما به نوعی بازی‌های ایران در جام جهانی و فشار شدید اسپانیا و پرتغال تداعی شده بود. جناب وزیر که حالا موفقیت‌های تیم ملی در دو صعود به جام جهانی را به نام خودش زده، یادش رفته که در همین جام ملت‌های آسیایی که اصلا در آن مستحق قهرمانی نبودیم، قصد داشت حشمت مهاجرانی را با سفارش جواد خیابانی! و خودشیرینی‌های مازیار ناظمی، جایگزین کارلوس کی‌روش کند؛ آنهم حین برگزاری مسابقات! همچنین لازم به‌ذکر است که دشمنی جناب وزیر با کی‌روش و تیم تحت هدایتش به حدی بود که در مراسم بدرقه یوزها به جام ملت‌ها حاضر نشد تا تیم ملی کشورمان در غریبانه‌ترین حالت ممکن راهی قطر و سپس امارات شود.

وزیر ورزش در قسمتی دیگر از اظهارِ فضلش سراغ دو تیم نگون‌بخت پایتخت رفت و با بیان اینکه پرسپولیس 2 بار به فینال آسیا رسیده و استقلال هم به یک چهارم، این نتایج را غیرقابل قیاس با دهه‌های گذشته دانست. آقای وزیر! آیا حضور در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان برای تیمی که دو بار قهرمان آسیا شده، افتخار محسوب می‌شود؟ آیا فراموش کردید استقلال قبل و بعد از همین بازی یک چهارم به لطف گماشته‌هایتان درگیر چه مسائل و حواشی عجیبی بود؟ آیا نمی‌دانید که استقلال طی سال‌های اخیر یک زمین تمرین ثابت و در خور شأن نام این باشگاه نداشته است؟ بله جناب سلطانی‌فر، کلاهتان را بالاتر بکشید و به حضور استقلال در یک چهارم افتخار کنید؛ این‌ها همه حاصل تصمیمات شخص شماست.

دو شکست فینال آسیا

جناب وزیر! دو بار صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان در چه شرایطی رقم خورده؟ چرا از دو شکست این تیم در فینال حرفی نمی‌زنید؟ شاید فراموش کردید که پرسپولیس هر دو بار با دست خالی و با درایت کادر فنی‌اش به فینال رسید. جناب وزیر! نظر حضرتعالی درخصوص نقل قول «چوب خط برانکو پُر شده بود و باید می‌رفت» چیست؟ از خود نمی‌پرسید تیمی که به فینال آسیا رسیده چرا باید با پنجره بسته مواجه باشد؟ چرا از رسول‌پناه، دیگر افتخار شخصی خود حرفی نمی‌زنید؟ آقای سلطانی‌فر! راستی از پاداش‌های آسیایی پرسپولیس در سال 2018 چه خبر؟

بحث در مورد کارنامه سیاه سلطانی‌فر زیاد است اما تنها نکته امیدواری درخصوص وزیر دولت تدبیر این است که اگر مجلس و دیگر نهادهای نظارتی قدرت برخورد با او را ندارند اما گذر ایام به خوبی سلطانی‌فر و همکارانش را به سمت در خروج هدایت می‌کند.

منبع: ورزش آنلاین

بیشتر بخوانید:
امیدی به سلطانی‌فر و گماشته‌هایش نیست!/ بی‌توجهی به متخلفان استقلال و پرسپولیس
از مفسدان اقتصادی تا رسول پناه در استقلال و پرسپولیس!/ کسی جلوی سلطانی‌فر را نمی گیرد؟!
سلطانی فر: حتما سرخابی‌ها را بعد از 40 سال خصوصی می‌کنیم

انتهای پیام/