خوش شانسی مسی و یارانش در چمپیونزلیگ

هفته آینده رقابت های لیگ قهرمانان اروپا آغاز می شود و این در حالی است که در مهم ترین دیدار پاری سن ژرمن به مصاف تیم بارسلونا می رود .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در هفته اینده روز سه شنبه با بازی حساس تیم های بارسلونا و پاری سن ژرمن آغاز می شود.

تیم فوتبال بارسلونا در دیدار رفت در زمین خودش با خوش شانسی رویبرو شده است و نیمار ستاره سابق این تیم و بازیکن فعلی پاری سن ژرمن به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است .

فرانسوی ها در مقابل بارسلونا نا امید شدند

مصدومیت نیمار و غیبت او در بازی برابر بارسا تهدیدی جدی برای امیدهای  پاری سن ژرمن در چمپیونزلیگ به شمار می رود، چرا که آنها تاکنون با توجه به مشکلات خارج از زمین و همینطور مصدومیت های زیاد کاتالان ها، خود را تیم از پیش برنده دیدار برابر بارسا می دانستند.

چهار هفته دوری از میادین که برای نیمار پیشبینی شده است دقیقا در روزی که بازی برگشت پاری سن ژرمن برابر بارسلونا برنامه ریزی شده، به پایان خواهد رسید و به شکلی کاملا تصادفی روز معروف تولد خواهر نیمار هم هست!

مصدومیت کار بارسلونا را راحت کرد

نیمار در هفته های اخیر بارها راجع به بستن قراردادی جدید با PSG صحبت کرده و حتی کیلیان امباپه، دیگر ستاره تیم پاریسی، را نیز تشویق به تمدید قرارداد و ماندن در پاریس کرده است. این مصدومیت باعث می شود نیمار چند هفته ای از ترکیب پاری سن ژرمن دور باشد اما تاثیری روی ارزش بیش از اندازه او برای این باشگاه ندارد.

اگر PSG در دیدار برگشت برابر بارسا به او نیاز داشته باشد، نیمار این فرصت را خواهد داشت که برابر تیم سابق دست به تاریخ سازی بزند.

بیشتر بخوانید:

نیمار در پاریس ماندنی می شود ؟
نیمار به میادین باز می گردد
پارگی رباط صلیبی اشک نیمار را درآورد

انتهای پیام/