ماموریت‌صعود تیم اسکوچیچ در حاشیه خلیج‌فارس

از آخرین بازی تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی 15 ماه می‌گذرد و در شرایطی که مسابقات مرحله دوم مقدماتی باید تا حالا به پایان می‌رسیدند، هنوز چهار دیدار دیگر باقی مانده و تکلیف هیچ کدام از گروه ها به طور قطعی مشخص نیست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، از آخرین بازی تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی 15 ماه می‌گذرد و در شرایطی که مسابقات مرحله دوم مقدماتی باید تا حالا به پایان می‌رسیدند، هنوز چهار دیدار دیگر باقی مانده و تکلیف هیچ کدام از گروه ها به طور قطعی مشخص نیست. شیوع ویروس کرونا سبب شد تا ابتدا بازی ها به زمان دیگری انتقال یابند و بعد تصمیم بر این شد که در فروردین و خرداد 1400 تورنمنت از سر گرفته شود اما خوشبینی مسئولان فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا نتیجه بخش نبود.

قوانین مختلف کشورها سبب شد تا امکان انجام بازی ها به صورت رفت و برگشت موجود نباشد و سرانجام برای یکبار دیگر مرحله دوم مقدماتی جام جهانی به حالت تعلیق درآمد تا دوباره گمانه زنی ها برای زمان و مکان بازی ها شدت گیرد و در این بین خبرنگاران و رسانه های عربی باتوجه به نفوذ این کشورها در کمیته برگزاری مسابقات، دست بالاتر را در انتشار اخبار دسته اول داشته باشند.

مسئله اصلی که حالا علی نوری خبرنگار عراقی به آن اشاره کرده این است که مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا تا ماه ژوئن (خرداد و تیر) عقب می‌افتد و سپس به صورت متمرکز به انجام می‌رسد.

بیشتر بخوانید:
آرای اسکوچیچ و حاج صفی در مراسم بهترین های فیفا مشخص شد
دردسر ۷۰ هزار دلاری فدراسیون فوتبال/ صنعت نفت پول رضایت نامه اسکوچیچ را می…
برنامه اسکوچیچ برای اردوی تیم ملی

انتهای پیام/