حساس‌ترین دیدار نیم‌فصل؛ تقابل دو تیم با بهترین خط حمله لیگ برتر در نقش‌جهان

حساس ترین بازی نیم فصل اول لیگ برتر بیستم؛ عصر شنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد و طی آن شاگردان محرم نویدکیا و شاگردان محمود فکری مقابل هم قرار می گیرند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، چرا این دیدار حساس ترین تقابل نیم فصل نامگذاری شده؟ به این خاطر که احتمال خیلی زیاد قهرمان نیم فصل از دل برنده ی این تقابل حساس بیرون خواهد آمد مگر آنکه پرسپولیس دو دیدار عقب افتاده خود را با پیروزی پشت سر بگذارد تا شاگردان گل محمدی به مقام نخست در پایان نیم فصل برسند. اگر پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان امتیاز از دست بدهد در نتیجه پیروز تقابل سپاهان و استقلال قهرمان نیم فصل خواهد شد.

محرم نویدکیا سرمربی جوان سپاهان همواره سعی کرده تیمش را از حواشی مخرب دور نگه دارد. او حتی بعد از شکست سنگین مقابل شهرخودرو هم هیچ بازیکن تیمش را مقصر ندانست و در نهایت دربی اصفهان را برد. استقلال هم اکنون صدرنشین لیگ برتر است و برای رسیدن به قهرمانی نیم فصل باید سه امتیاز از سپاهان بگیرد و امیدوار باشد پرسپولیس در دو بازی آخرش امتیاز از دست بدهد. 

مصدومیت دیاباته و کی روش

استقلال به احتمال فراوان شیخ دیاباته را به دلیل مصدومیت در این مسابقه از ابتدا در اختیار نخواهد داشت مگر اینکه شرایط آنقدر اضطراری شود که شیخ در نیمه دوم برای دقایقی وارد زمین شود تا کمک حال مهدی قایدی باشد. در آن سو کیروش استنلی نیز مصدومیت جزیی دارد که امروز مشخص می شود میتواند مقابل استقلال قرار بگیرد یا خیر.

هر دو تیم از بهترین خطوط حمله را در اختیار دارند. شیخ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری مثلث خطرناکی را شکل دادند هرچند شیخ در این فصل عملکرد قابل قبولی نداشته و فقط 2 گل وارد دروازه حریفان کرده است. سپاهان با 23 گل زده بهترین خط حمله لیگ را دارد و استقلال هم با 18 گل زده دومین خط حمله قدرتمند لیگ را. البته آبی پوشان با 9 گل خورده یکی از خطوط مستحکم دفاعی را دارند و گل زدن به این تیم و رشید مظاهری کار ساده ای نیست. 

نارضایتی هواداران استقلال علی رغم صدرنشینی

گفتنی است استقلال در این فصل حواشی زیادی داشته و باوجود صدرنشینی در اکثر هفته ها اما کادر فنی نتوانسته رضایت هواداران پرشمار این تیم را از لحاظ سبک بازی جلب کند. هفته گذشته نیز وریا غفوری بعد از تعویض حاشیه عجیبی را به عنوان کاپیتان برای باشگاه ایجاد کرد و سه چهار بازیکن استقلال نیز با اعتراض مستقیم نسبت به مدیریت خواستار بررسی و رسیدگی بیشتری برای تیمشان شدند. باید دید در آستانه این دیدار حساس آیا حواشی روی عملکرد فنی استقلال اثر می گذارد و یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

نظری :فکری تا زمانی که بخواهد در استقلال می‌ماند/ بازیکنان ناملایمتی‌ها را بر ما ببخشند

زوج خط حمله استقلال؛ فعلا همان همیشگی!

دیاباته، باقری و شجاعیان از لیست بازی با سپاهان خط خوردند

عملکرد زوج‌های هجومی استقلال و سپاهان در 5 بازی اخیر

انتهای پیام/